Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Djorvin Clain
nice topic ! ... denk dat ik me terug s een ibanez s series zal aanschaffen, zalige gitaren !
ik was vroeger rocker en speelde in een band, ik ben momenteel ook een synth freak... maar zoals iemand hier ook al zei, de keys bespelen lukt, maar gitaar ligt me beter... daar kan ik wel een solotje op "tokkelen"...
alè, we weten weeral voor wat gespaard zeker ( begrijp ng steeds niet waarom ik mn ibanez verkocht heb ! )![]()
![]()
Origineel geplaatst door Mole
Leuk Dré!
Wat voor convertor gebruik je? en wat voor element? Een gitaarkeyboard, wat bedoel je precies? Ik ben benieuwd.
Op de manier waarop het is ingespeeld lijkt je convertor niet heel snel te tracken, klopt dat?
Origineel geplaatst door pjeut
...zal ik vanavond doen.
Ik ben niet snel op mijn tenen getrapt hoor, maar als iemand gaat vertellen dat als zoon ding plastick is dat het dan voor de "echt gitaarist" onbruikbaar zou zijn, wie bepaald dit. (elke synth is van plastic) Waarom mag een keyboardgitaar dan niet van plastic zijn.Origineel geplaatst door pjeut
...niet zo snel op je teentjes getrapt.
Ik zit me net te bedenken. In mijn bandje zit een gitariste met RSI-klachten. Gitaarspelen gaat nog redelijk maar met name barré-akkoorden heeft ze moeite mee.
Zo'n Yamaha MIDI-gitaar heeft géén snaren over de hals lopen, dus dat soort barré-grepen moeten dan moeiteloos te maken zijn. Klopt dit?
En wat zijn jouw ervaringen om met zo'n gitaar MIDI in te kloppen? En kun je nou wel of niet met verschillende stemmingen werken? Na wat googlen begin ik weer te twijfelen, en dat zou essentieel voor mij zijn.
Pjeut.
. maar met plactrum spelen op deze keyboardgitaar is GEEN optie. ik speel alleen foute
klassieke style (4 vingers). midi in kloppen zoals jij dat zegt gaat echt geweldig MET zoals boven vermelde midimod..deze zijn eigenlijk niet te krijgen jammer genoeg.( ik heb er wel
)steekikhem zo in mijn 8080
.@ Pjeut .helaas voor jou zit er alleen een drop d stemming in. maar dat gebruik ik nooit. wat ik wel vaak gebruik is 12 up en 12 down tenmiste tot -4 en +4