Dag allemaal. Ik ben nog een beginneling in de muziek. Vorig jaar begonnen met een Yamaha RS7000 Workstation om vooral drumloops en industrials sounds voort te brengen. Sinds kort een sampler aangeschaft, een Yamaha A3000 V2.0 en een Nord Lead Modular. Dit samen met een Evolution MK-249C om de set compleet te maken.
Nu dus echt serieus aan de slag met muziek, aangezien ik hier het afgelopen jaar weinig tijd voor had.
Muzikale intresses:
Gothic gerelateerd, maar wel breed. Industrial, Noise, Minimal, Ambient, Drones, Psycedelic. En het liefst hier van alles door elkaar proberen te verwerken.
Normaal werkzaam als freelance licht- en videotechnicus voor diverse Europese bands en Nederlandse popzalen.
En nu dus aan de slag met geluid...
Regards,
Mistake
Nu dus echt serieus aan de slag met muziek, aangezien ik hier het afgelopen jaar weinig tijd voor had.
Muzikale intresses:
Gothic gerelateerd, maar wel breed. Industrial, Noise, Minimal, Ambient, Drones, Psycedelic. En het liefst hier van alles door elkaar proberen te verwerken.
Normaal werkzaam als freelance licht- en videotechnicus voor diverse Europese bands en Nederlandse popzalen.
En nu dus aan de slag met geluid...
Regards,
Mistake