rebirth gratis

Downloaden en in je archief stoppen is 1, lekker vintage enzow, maar ik ben toch wel benieuwd wie van jullie daadwerkelijk serieus gebruik gaat maken van Rebirth.

Ik verdenk mezelf in ieder geval ervan dat ik over een paar maanden een vergeten image zie staan in de download map, dus ik ga er niet aan beginnen. 8o)

Origineel geplaatst door mc_kwok
Downloaden en in je archief stoppen is 1, lekker vintage enzow, maar ik ben toch wel benieuwd wie van jullie daadwerkelijk serieus gebruik gaat maken van Rebirth.

Ik verdenk mezelf in ieder geval ervan dat ik over een paar maanden een vergeten image zie staan in de download map, dus ik ga er niet aan beginnen. 8o)

hij is heel vriendelijk in gebruik, weinig cpu verbruik , heel stabiel . toch makkelijk om even een drumdoos of piepdoos erbij te hebben.

me eerste en enigste sopsynth, en vindt het nog steeds goede software

:L

Origineel geplaatst door waxx

rebirth, dat was de shit 10 jaar geleden. Ik heb er uren op zitten prutsen...

Quote rebirthmuseum.com: "Since its introduction in 1997, ReBirth has influenced numerous companies..." Jij moet wel een heel vroege alphatester geweest zijn
}:| :Z

Origineel geplaatst door mc_kwok

Ik gebruik Rebirth al lang en dat zal wel zo blijven zolang er geen goede 808 en 909 imitaties zijn in software.
Alleen jamer dat die @!%$& rewire niet werkt in SL3 om een of ander &^$# reden:( .

Origineel geplaatst door richard2000
Ik gebruik Rebirth al lang en dat zal wel zo blijven zolang er geen goede 808 en 909 imitaties zijn in software.
Alleen jamer dat die @!%$& rewire niet werkt in SL3 om een of ander &^$# reden:( .

Er zijn wel wat aardige 808/909 emulaties in software hoor. En vergeet niet dat rebirth voor alle drums gewoon samples gebruikt.

Origineel geplaatst door Acidfever
Er zijn wel wat aardige 808/909 emulaties in software hoor. En vergeet niet dat rebirth voor alle drums gewoon samples gebruikt.

Inderdaad, wel aardig ja, maar als je snel een 303, 808 of 909 wil, is Rebirth wel heel makkelijk en klinkt nog het meest echt, en samples gebruikt de Rebirth volgens mij niet.

Origineel geplaatst door richard2000
Inderdaad, wel aardig ja, maar als je snel een 303, 808 of 909 wil, is Rebirth wel heel makkelijk en klinkt nog het meest echt, en samples gebruikt de Rebirth volgens mij niet.

Nee jij denkt dat je voor niets samples in die modpacks laad? Zowel de 808 als 909 in rebirth gebruiken 100% zeker samples (wat niet per definitie een ramp is want de TR909 gebruikt voor sommige geluiden ook samples). Je kunt als je je eigen mod maakt in rebirth onder elk kanaal van de 808 en 909 een andere sample laden.

De 303's gebruiken inderdaad geen samples.

Nee jij denkt dat je voor niets samples in die modpacks laad? Zowel de 808 als 909 in rebirth gebruiken 100% zeker samples (wat niet per definitie een ramp is want de TR909 gebruikt voor sommige geluiden ook samples). Je kunt als je je eigen mod maakt in rebirth onder elk kanaal van de 808 en 909 een andere sample laden.

De 303's gebruiken inderdaad geen samples.

Je heb gelijk, had ik niet aan gedacht maar het maakt mij ook niet uit hij klinkt goed en daar gaat het om.
En iid, het koper is allemaal (wel lekker ranzig) gesampled in een 909.

ik kan de download niet resume omdat de link een beveiligde link is die je alleen krijgt met inloggen

inmiddels ook al 3 keer failures kom net uit werk dacht dat ie er nu wel was maar nee weer failure ik wacht wel even tot iemand anders de cd image op een server zet want zo lukt het toch niet

ze hadden er gewoon een torrent van moeten maken...

Erg schappelijk dat het gratis is. Ikheb ooit 1.0 nog eens gekocht. Erg leuk om mee te spelen met dat PCF gebeuren.
ik ook
voor 5 euro 8D
bij de free record shop

heb er geen spijt van

en dan nu rebirth 2 :halleluja

als ik het goed begrijp moet je dus wel al een propellerheads product geregistreerd hebben alvorens je kan downloaden? ik heb mijn reason adapted geregistreerd staan, maar ik krijg een autorization error...

Origineel geplaatst door Maks
als ik het goed begrijp moet je dus wel al een propellerheads product geregistreerd hebben alvorens je kan downloaden?

nee hoor,je kunt je gewoon gratis registreren,net zoals bijv. voor deze site...

Origineel geplaatst door Ramoonus
ik ook
voor 5 euro 8D
bij de free record shop

heb er geen spijt van

en dan nu rebirth 2 :halleluja

das een koopie heb er in 1999 398,-- gulden voor betaald, ben beniewd of ze ook terrugbetalen
heb de bon nog:D

Origineel geplaatst door 6 trak
274mb ...zo groot nog? wat moet er wel niet allemaal aan extra rommel bij zitten dan?
...vind het wat erg veel voor een suffsynth...

:D

Hij is 538 MB groot.. Ben hem nu aant downloaden!!
WANT DIT IS ECHT VET SUPERÜBERMASTER NIEUWS DUDES!! Mijn zaterdagavond gaat niet meer stuk! Eindelijk de elektron sid mod eens proberen! :) :) :)
(even w88 tot morgen, dan maar.. {still downloading})
woioooohoo!
:yamaha:

Back