mirror free rocket

Jolene

Ingeburgerd
Hoi, na mijn liposuction-lipstick-trackje heb ik een nieuwe gemaakt:
mirror free rocket, de vocals zijn van mezelf ;) het irritant piano geluid op de achtergrond (en een paar drum geluidjes) zijn van een kinder-piano.Verder heb ik niet zoveel te melden.
Luister gewoon es.

mirror free rocket

Re: mirror free rocket

Origineel geplaatst door Jolene
Luister gewoon es.
bij deze gebeurd:)

vind het nummer wel iets hebben, maar het is niet echt mijn ding...gewoon mijn genre niet
voor de rest: goed gedaan:)

wel een kleine opmerking: als de stem er een paar maten in is, wordt de snare drum opeens veel harder....wat té hard naar mijn mening

Wow thanx !!! :)
het is misschien anti vette gear, omdat ik er voor het moment het budget niet voor heb.
Om het met de woorden van Franz Ferdinand te zeggen -> alle onnodige dingen weglaten. De essentie van de track behouden ;)

Bedankt voor het commentaar! :D

hee man!!

hee man!!

Ik vind jou stem goed!!

De muziek erachter vind ik een beetje gameboy achtig...niks mis mee maar niet mijn ding.

Vocals....onder de indruk...hou ik wel van...

Als ik vragen mag...wat voor effects heb je over je vocals gegooid???

Greetz n R-LAX

Op de zang zit er een klein beetje chorus (bijna niet hoorbaar) en een zeer vette delay.
De zinnekes die ertussen gezegt worden.-> een soort telefoon-hoorn effect (vindt je ergens in cooledit) en een nog vettere delay... that's all!

D.

hmm...ok

hmm...ok

Cool edit ....dat heb ik niet...maarre....check ff je PB tje

je hebt een zeer mooie stem
mirror free rocket vind ik een combinatie van Vive La Fete & Air. top!
je drums klinken wel wat povertjes
track is wat eentonig maar daar kan aan gewerkt worden
ga door!

Helemaal mee eens met 't laatste antwoord tja gewoon minimal eighties elektro en als je niet zo veel spul(geldkwestie) hebt en toch een track kunt maken heet talent hebben ofzo........denk ik.
Nee ga zo door...niks meer aan doen aan die track..........8D

Back