uit de maat

microphlexx

Affected user
Ik heb het volgende voor als ik bezig ben met de 707 en de ES-1 korgsampler met de 707 als master dan zit de 707 ietsje uit de maat als ik van pattern verander niet veel maar juist effe naast de beat.Het is zeer onaangenaam zoals u al kunt vermoeden.Mijn channels staan beiden op 10.Er hangt ook nog een 303 en een 505 aan de ketting maar daar is niets mis mee alleen master 707 wat ik raar vind omdat hij master is.Wat zou het kunnen zijn?

Dank je

Voor syncen met midiclock hoeven de channels niet gelijk te zijn. Mss kan je de channels veranderen, mochtdat niet helpen dankun je de ES eens master maken, kijken of dat helpt.

Beetje prutsen en expirimenteren helpt vaak wel.:)

midi vervuiling ? als ie alleen midiclock nodig heeft ... filter de rest er eens uit ..
vooral dingen zoals aftertouch gooien je midi bandbreedte vol ..
vaak is het ook dat apparaten hun eigen sequences eruit gooien als je de sequencer start .. misschien kan je dat alleen uitzenden .. maar dat zal wel niet bij een 707

Origineel geplaatst door The Q
Voor syncen met midiclock hoeven de channels niet gelijk te zijn. Mss kan je de channels veranderen, mochtdat niet helpen dankun je de ES eens master maken, kijken of dat helpt.

Beetje prutsen en expirimenteren helpt vaak wel.:)

Neen de 707 moet zeker master zijn om de 303 aan te sturen.

Back