Tech house: Consumer - Stream of consciousness

Wat wil je horen?

Dat dit de zoveelste vette track is die ik hier van je hoor en dat ik zat dj's ken die dit zo zouden draaien?

Ok.

Bij deze.

Dat en nog iets over robots en kameleons. Mooie woorden, Missing, bedankt! Nu moet er wel tegenwind komen ...

Lekker chunky beats zeg! De hihats hadden van mij wel ietsjes dikker gemogen, een extra hihat eroverheen oid... Verder lekkere samples, vooral die stab die je eens in de zoveel tellen hoort.

Echt Jamie Anderson materiaal dit :)

:okdan:

goeie track, mist misschien wel een beetje variatie als je in een computerstoel zit te luisteren, maar in een dj-set zal dit zeker en vast niet misstaan8)

Lekker groovy, misschien sommige effect sounds ietje zachter zetten, want die vallen soms beetje uit de mix. En ik zou ff proberen de pitch van dat vocal achtige sampletje goed zetten, want die is beetje vals.

Verder erg cool

Re: Tech house: Consumer - Stream of consciousness

Origineel geplaatst door consumer
Zeg er iets zinnings over

Klinkt als een RobotDJ die zich als een kameleon in het publiek op de dansvloer kan verplaatsen... 8o)

Goede botte bijl beat. Voer voor de betere x-fader junk. Zou voor mij nog wel iets gefreakter mogen. Meer onverwachte "breaks" voor de instant shortcircuitroboflavour. (B-pitch/ Tim Wright/ S.I. Begg)

Met wat voor sequencer heb je dit gemaakt?

heerlijk basgeluid ! dat drukt als de neten ! dat mag je wel verder uitwerken .. dus meer fill ins enzow .. oftwel wat meer tonen gebruiken zodat het wat muzikaler gaat klinken !

compressie of limiting staat te hard .. wat mij betreft ..
en hihat vind ik lelijk klinken .. te schel !
drums mogen zoiezo wel wat meer variatie .. vooral die 2de snare kan met meer variatie gebracht worden

Ook de melodie(sampletje) mag verder uitgewerkt worden ..

ik heb niet echt het idee dat het ergens naar toe gaat .. daar moet je misschien ook nog aan werken !
vind het ook eerder clubbie dan techhouse btw ..

genoeg tegenwind ? :D

Tof nummer. genoeg truckjes.

ik luister het met plezier.

Heb eigenlijk niks negetiefs op te merken.

Eindelijk eens heel wat anders dan normaal. goed creatief geweest.

Lekker dansnummer.

Origineel geplaatst door Special K
Lekker groovy, misschien sommige effect sounds ietje zachter zetten, want die vallen soms beetje uit de mix. En ik zou ff proberen de pitch van dat vocal achtige sampletje goed zetten, want die is beetje vals.
Verder erg cool

Ik weet dat ze niet al te makkelijk bij naam te noemen zijn maar welke vocal sample bedoel je dan precies? Ik vermoed die 'eeeey'.

Origineel geplaatst door richard2000
Lekker groovy trackie, alsof ik in de It ben een paar jaar geleden, en op vrijdag dan voordat jullie rare dingen denken, mist alleen een beetje variatie.:okdan:

puike track, goede strakke sound en lekker groovy en het doet inderdaad denken aan de vrijdagavond in de iT van een jaar of vijf geleden of aan de afterpartys toendertijd in de lexion met Erick E op zondagochtend rond een uur of tien......goh wat kwam ik toen altijd vroeg mijn bed uit op zondagochtend.....;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Back