klein synthje voor op het werk

Ziet er wel vet uit, maar ik zou metteen die ledjes vervangen voor blauwe en die backlight ook voor iets blauws. Dat ziet er veel stoerder uit.

Maar hij is echt schattig. En eigenlijk een drummodule van deze tijd, ook al istie wat ouder al weer. Maar voor desktop synths is het idd het neusje van de (zweedse) zalm. En als ik een drumcomputer nodig zou hebben dan......... (must resist GAS attack)

eigen sequencertje

eigen sequencertje

hij is zeker schattig...

sequencertje.

voor een sequencer zoek ik het volgende.:

een soort 16 staps sequencer model looplicht.
en bij elke stap een knop waarmee je de instellingen van de te spelen noot kunt instellen (hetmoet ds zichtbaar zijn)

is zoiets trouwens niet als logic environment te vinden ergens?

Laatst gewijzigd:
Beep-o-lux!
beepolux.jpg

http://www.bleeplabs.com/

Ik neem mijn X-station 25 nog wel eens mee als ik voor mijn werk op een gasplatform in de Noordzee moet zijn. Een paar uur werk en de rest van de dag wachten op de chopper terug, dan moet je jezelf wel kunnen vermaken. ;) Laptop erbij voor de sequencing, koptelefoon op en raggen maar! Die X-station gaat trouwens ook op batterijen.

ben je een knoppenfreak, of schrikken 80s menu's je niet af? Dan is de Micron een idee. Ik heb mijn K-station destijds voor een Micron weggedaan. Knobwise een slechte beslissing, maar die sound :{

En btw: de KS heeft geen sequencer, de Micron wel. Lekker minimal trackjes maken...

Attachments

• micron.jpg
    micron.jpg
    2,2 KB · Bekeken: 87
:D Ik neem aan dat ie niet meer zoekt.. thread van 2002..

Origineel geplaatst door Kraan
En dat speakersetje....
Ha! Dat setje heb ik ook, is nog van mijn tien jaar oude Dell computer... Als het speakersetje het begin is dan kom ik er wel!

Back