Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het is gemaakt met deze build kit http://shop.atm23.net/en/HARDWARE/SQUARE-TWISTED-DISTORTIONS/STDs-V2-FEEDBACK-HEAVEN-Build-Kit.html
Hij bedoelt volgens mij dat als hij een track van iemand anders mastert, hij er geen spaan heel van laat![]()
Zeker interessant, klinkt goed in ieder geval.
Alleen jammer dat de verzendkosten bijna net zo veel zijn als het kitje zelf.
Waar zag je dat? Kan het even niet vinden. Staan ook andere leuke apparaatjes op die site voor weinig![]()

Had even snel een account aangemaakt en in het winkelwagentje gepropt.
Verzendkosten waren €15,50.. totaal kom je dan op €44,40.
Oeps.. niet helemaal waar wat ik zei dat de kosten bijna net zo hoog waren achteraf
Doosje is ook gewoon zo'n cheap-ass electro doosje zag ik, maar dat boeit eigenlijk niet.

Ik vroeg mij al af waarom deze thread nog niet bestond, maar hij kon natuurlijk niet ontbreken
Maar waarom zijn er nog maar 3 posts na ruim 7 jaar?![]()

Oops, had jij dat al willen doen?schop je nou deze thread omhoog?![]()

distortion is het simpelste effect om te maken, je kan het zelfs maken zonder effectapparaat...
probeer maar eens zonder effectapparaat phasing te krijgen das een stuk ingewikkelder
bovendien betekent distortion vervorming dus alles wat het signaal anders maakt dan het origineel kan je distortion noemen...
Er zijn zoveel mogelijkheden qua klank, zeker bij meerdere distortions in serie. Je moet wel van de sound houden, lijkt me, maar da's een open deur...
Had even snel een account aangemaakt en in het winkelwagentje gepropt.
Verzendkosten waren €15,50.. totaal kom je dan op €44,40.
Oeps.. niet helemaal waar wat ik zei dat de kosten bijna net zo hoog waren achteraf
Doosje is ook gewoon zo'n cheap-ass electro doosje zag ik, maar dat boeit eigenlijk niet.