hoeveel ledjes / knopjes / faders / etc. heb je in je studio ?

Zekers...

heb je echt je ledjes zitten tellen?

Ik ga dat dus ook echt niet doen... Mijn aansluitingen tellen op mijn synths... aaaaaaaaaaaaaaaargh!

Alhoewel... Als ik een keertje niets te doen heb..

Je hebt ze laten tellen?

Is wél slim. :)

op een nord lead 1 zitten er 43...
alles bij elkaar te doen... ga nu tellen (leds om mee te beginnen, iemand moet de eerste zijn...)

heb ze laten telen door mijn muziekmaat,vriend en collega.......en dat is Marten" verdammt nochmal"

hallo maaaaaaaaarten, alles goed, ziet u mijn. zeg ik dan als hij een meter van me vandaan zit.

hahahhahahahaha even grappig doen.

later.

Origineel geplaatst door fuse
Je hebt ze laten tellen?

Is wél slim. :)

:( Ik ben ook altijd weer de lul...:(

ok... ik heb seriues zitten tellen.. ik kom in totaal op 454 led's .. geen display's, alleen echt led's..
wat knoppen betreft komt er een vervolg... nadat ik terug ben van terschelling

deze thead was helemaal niet mijn bedoeling, maar wel leuk uiteindelijk.

ik was mijn probleem "sequencer??" aan het schijven, heel verhaal, wilde hem posten, maar daar ging iets niet goed. het verhaal/probleem weg. dat ging drie keer. toen werdt ik gek. ik dacht toen dat het misschien een te lang verhaal was, dus daar om hat ik dus snel even wat gedaan, en dat ging wel goed.

dus zo is deze thead ontstaan.

groet.

Kan je zo ook even beginnen uitrekenen hoeveel lopende meter kabel er in je studio ligt? Kan je meteen ook vergelijken hoeveel meter MIDI kabel er ligt, hoeveel meter analoge audio, hoeveel meter digitale kabel, hoeveel meter electriciteitskabel enz

607 drukknoppen / schakelaars en 63 faders..

kom er net achter dat ik alleen mijn versterkers en datrecorders e.d. vergeten ben.. spelregel dus... alles behalve versterkers en afspeelapparatuur.. alleen instrumenten, effecten, mixers etc

Origineel geplaatst door David
Kan je zo ook even beginnen uitrekenen hoeveel lopende meter kabel er in je studio ligt? Kan je meteen ook vergelijken hoeveel meter MIDI kabel er ligt, hoeveel meter analoge audio, hoeveel meter digitale kabel, hoeveel meter electriciteitskabel enz

hmmm.. dat doe ik na de vakantie...

en hoeveel pluggen ook. heb a 3 patchbay's met 96 pluggen per bay.. oef...:confused:

Back