oordoppen

da goose

DaGooseMusic.nl
zijn er hier nog meer mensen die met speciaal op maat gemaakte oordoppen draaien of naar feesten gaan ???
Ik heb vandaag mijn op maar gemaakte Exinore doppen opgehaald met 15 DB. filter erin en ben eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen hier.
De een zweert er volgens mij bij terwijl anderen juist een hekel aan die dingen hebben.

Origineel geplaatst door bambamstudio
ik geruik ze ook wel eens.

zeker als ik naar een band ga kijken in een oefenruimte ed.

Heb op maat gemaakte oordoppen, kost wel ff €100 maar zijn echt goed, en je heb er geen last van als je ze lang in hebt.

hoeveel db filter heb jij erin ?? ik nu 15 db maar voor me gevoel is dat net iets teveel... maar kan andere erin laten zetten zonder problemen.
Ik heb ze nog niet in de praktijk kunnen testen dus misschien is 15 db wel goed, volgens de dame in de winkel (ook een feestganger trouwens met tongpiercing (ok.. dat is een obesie voor me) was 15 db goed.
Ik heb ze net ff een uurtje ingehad hier thuis en je hebt na een tijdje geeneens erg meer erin dat je doppen draagt.
Ik zeg trouwens al een paar jaar dat ik ze ga laten maken maar kwam er telkens niet van.
Ik heb nu de pro versie genomen, kosste met verzekering wel € 140

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Waar kun je die dingen laten maken? Neem nu altijd van die schuimen dingen van m'n werk mee.

Greetz,

Yawgmoth

in een winkel waar ze ook gehoor apparaten maken (voor als het dus al te laat is zeg maar)
Die schuimen dingen zijn leuk maar je bent al je hoog kwijt, met op maat gemaakte doppen blijft dat doorgaan, alleen zachter.
Motorrijders schijnen ze ook vaak te gebruiken tegen rijwind.

www.goudengids.nl ??
http://www.schoonenberg.nl/demo/html/content/producten/gehoor.html

Hey Goose (of iemand anders), heb je ook ervaring met draaien met die dingen tijdens het draaien? Want daar zit ik al tijden aan te denken (komt er natuurlijk steeds niet van om eens actie te ondernemen :Z )...

Origineel geplaatst door Ferric
Euh... "....ervaring met die dingen tijdens het draaien...." bedoel ik natuurlijk :stupid

nog niet ik houdt U op de hoogte...

misschien ga ik ze wel voor het eerst draaitechnisch testen op de DSF dag ..

relaaaaaxed...
Ook voor feesten zou ik ze moeten meenemen. In de Now&Wow op 31 maart (Awakenings) ben ik twee uur eerder weggegaan omdat de muziek simpelweg te hard stond en het pijn ging doen aan mijn oren. Zonde, omdat Richie Hawtin net zo lekker stond te draaien...

Origineel geplaatst door Ferric
relaaaaaxed...
Ook voor feesten zou ik ze moeten meenemen. In de Now&Wow op 31 maart (Awakenings) ben ik twee uur eerder weggegaan omdat de muziek simpelweg te hard stond en het pijn ging doen aan mijn oren. Zonde, omdat Richie Hawtin net zo lekker stond te draaien...

klopt... was ik ook bij...

eigenlijk raar.. gehoorbescherming indoen omdat het geluid zo hard staat.. het is makkelijker om de volumeknop iets dicht te draaien, verbruikt ook nog is minder energie, is beter voor het milieu, kost je geen geld aan doppen, je kunt makkelijker met elkaar praten, versterkers gaan langer mee, geen burengerucht = minder geluidsiolatie, geen piep in je oren de volgende dag etc.

eigenlijk raar als je het goed bekijkt

Ja maar niet iedereen heeft er last van. Ik heb er nooit echt problemen mee, ook niet op Awakeningsfeesten waar de versterker meestal op 11 staat....het is dus niet zo raar dat ze 'm niet meteen zachter zetten.
Ik was laatst alleen wel in de Tresor-tunnel-of terror op Nature One en dat was ongeveer het limiet wat mijn oren trokken. Het was zo hard dat je gewoon met een gastoeter in iemand oor kon toeteren. Je zou het niet merken....

Origineel geplaatst door Nolet
Ja maar niet iedereen heeft er last van. Ik heb er nooit echt problemen mee, ook niet op Awakeningsfeesten waar de versterker meestal op 11 staat....het is dus niet zo raar dat ze 'm niet meteen zachter zetten.
Ik was laatst alleen wel in de Tresor-tunnel-of terror op Nature One en dat was ongeveer het limiet wat mijn oren trokken. Het was zo hard dat je gewoon met een gastoeter in iemand oor kon toeteren. Je zou het niet merken....

Must have been a hell of a party! :bekdicht:

Nou , het gekke was dat het wel heel goed was wat ze draaiden en iedereen lekker aan het dansen was, dus ja, het was best leuk. Ik kon op de terugweg alleen geen stoplicht meer horen en geen toeter meer zien ;)

Back