Nieuwe Track

Ik vind deze track echt wel relax.

Leuke sounds bij mekaar gestoken enzo.

En leuk hoe je met de effecten speelt.

Helaas vind ik hem na 4 minuten wat eentonig worden. Een kortere versie zou echt wel potentieel hebben denk ik.

Lekker groovy shit dus!! :okdan:

zeker potentie
de beat vind ik net ietsje te lief.. zou iets meer karakter mogen hebben
vind t jammer hoe die naar die eerste break toe gaat.. ik zou zeggen probeer overgangen in dit nummer meer hak op de tak, meer funknummer achtig te maken.. vergeet dat t dance is.. geldt ook voor de 2e break
t nummer vraagt erom om soms de luisteraar meer te laten verrassen

als je de beat meer betrekt bij t eigenwijzige funkerige van de rest wil ik m hebben! en t spacen op t einde wordt imo te loungy waar t punchy groevend zou kunnen zijn. daar gaat ie kabbelen waar t begin eigenlijk daftpunk achtige dingen belooft. en nog 1 mierenneuk ding maar das smaak. die clap/snarejekkel op de 3enhalf steeds duwt de hele track in een hokje waar ie volgens mij niet hoort. net zoals de kick op de 4enhalf
vind ik persoonlijk jammer
misschien overheerts de clap en hoor ik te weinig snare. maar ik zit zowiezo altijd over snares te zeiken

klinkt inderdaad wel lekker.

Drums zijn te zacht, mag wat spannender, voller, meer aanwezig, bassiger !

Maar ik vind hem lekkr catchy en de patches zijn leuk bij elkaar gezocht.....

Ook best goede effecten erover heen....

Toch mag het geheel ietsjes dikker .

Maar zeker leuk ! Hoe kom je aan de vocals ?

begint cool! leuke funky synthjes. ik denk dat je de percussie wat feller kan kan krijgen door heel klein beetje distorsion erover te doen. zelfde met baseline.

heerlijk funky zeg, geluiden passen mooi. het is nu een leuk musikaal trackje wat lekker wegluisterd. Als je hem wat meer catchy zou willen maken, zodat ie meer blijft hangen zou ik er een centraal thema voor proberen te verzinnen. maar zo vin ik hem iig zeker cool!

Origineel geplaatst door xpanded stereo
Als dit nou eens helemaal met analoge gear nagedaan werd

Dat vind ik nou een kutopmerking eerste klas. Als we hier mensen gaan afkraken omdat ze bepaalde synths al dan niet gebruiken dan zink je toch wel erg diep IMHO.

Het nummer klinkt lekker funky en swingt de pan uit. Zit erg veel werk in zo te horen.
Het jammere eraan vind ik dat de mastering helemaal zo opgefokt is dat het de hele mix heeft vernaggeld. Eeuwig zonde.

effe zonder technisch ge OH maar uit het hart:

is gewoon goed

precies die soundjes die den piel hard maken (sommige synthleads deden denken aan trash' get the funk of hoe het ook heet, van de sf comp 2004)

ja, als meer mensen zich hiermee bezig houden op SF dan hou ik mij aanbevolen

edit/ tering, heeft wel erg veel weg van de trash tune, yo mods, wellicht een idee om het IP adres even te checken ?!?! /edit

Origineel geplaatst door fuse
Dat vind ik nou een kutopmerking eerste klas. Als we hier mensen gaan afkraken omdat ze bepaalde synths al dan niet gebruiken dan zink je toch wel erg diep IMHO.

Het nummer klinkt lekker funky en swingt de pan uit. Zit erg veel werk in zo te horen.
Het jammere eraan vind ik dat de mastering helemaal zo opgefokt is dat het de hele mix heeft vernaggeld. Eeuwig zonde.

ho eens even....kutopmerking!?
Je schildert me af als een kutzak! Onterecht! ik vin het erg goed gemaakt! ik geef alleen mijn persoonlijke mening omdat ik hoor dat als deze jongen analoge gear zou gebruiken voor sommige van z'n sounds in deze track, met zijn skills de warmte die deze gear exra toevoegd vooral bij hem zeer tot zijn recht zou komen. (helemaal overgedaan met analoge sounds is wel wat te enthousiast gereageerd!)

(fuse: wordt stadswacht ofzo!)

Dus...jij maakt een kutopmerking naar mij! Ik verontschuldig me voor de offtopicness maar kon er niet omheen om dit even te corrigeren.

Ga zo door je maakt erg sterke tracks!!

:okdan:

Voor wat we hier op het forum horen aan tracks zie je dat er heel wat werk in zit en dat hij echt wel goed op weg is.

Beetje positief zijn misschien? Doe het anders zelf beter.

Het lijkt wel of je hier pas een track mag posten als hij 100% toppie is.

Jammer vind ik dit... heel jammer :stupid

Zeer goede track. Knap gedaan.

Maar doe wat wat aan die steeds herhalende elementen, dat is het enige wat jammer is.

De track moet blijven boeien. :)

Origineel geplaatst door technosoul
wat jullie al niet funky vinden
ik vind het zo plat als
een dubbeltje
30sec leuk
ja das weer es wat anders
educate yaself..!

In welke CD shop ligt jouw CD, en kan ik zodadelijk je videoclip zien op MTV?:r :r

Lekker trackie, mag alleen wat meer spanning in maar je bent goed op weg:okdan:

Ik vind het zeker een puike track. De eerste break komt alleen een beetje te vroeg naar mijn smaak, het nummer is nog niet lang genoeg op gang zeg maar. Ook mist er imo inderdaad een helder catchy thema. Ook zou ik het geheel wat minder laten zweven, om de funk wat meer te benadrukken. Laatste kritiekpunt: De ritmesectie komt inderdaad niet fel genoeg over, wordt misschien een beetje naar beneden gedrukt door de lage freqs? Verder indrukwekkend, met veel oog voor detail.

Toch puik dat iemand hier voor de eerste post een toffe track neerzet?

En dan zonder te weten wat er gebruikt is hem aanspreken op gebruik van bepaalde instrumenten vind ik een zwaktebod. Synths kosten altijd nog geld, en als je toevallig dat geld niet hebt tel je niet mee omdat je die synths niet hebt. Dat snap ik niet.

Dat het wat harsch klinkt komt waarschijnlijk omdat ea overstuurd wordt om de dynamiek wat op te pompen. Een lekker strakke kick krijg je dan bijv. Maar nadeel is dat je dan inlevert op de warmte van de sound. Da's gewoon een keuze en waarschijnlijk een kwestie van smaak. Denk ook dat daarom technosoul het plat noemt.

Origineel geplaatst door xpanded stereo
Goed werk!

Goed geedit en gemaakt!! Klasse
Als dit nou eens helemaal met analoge gear nagedaan werd

:okdan: :P

Origineel geplaatst door fuse

Echt afgekraakt word hier niet IMHO, er word eerder opbouwende kritiek geleverd. Wat hebben we aan alleen compliementjes behalve dat het je ego streeld? Niets dus....

Ik ben het ook wel eens met xpanded, met de juiste sounds zou deze track echt een topper zijn ipv "gewoon goed". Funk word vind ik gekenmerkt door z'n vette sound. Het mag eentoonig zijn, maar omdat het zo vet klinkt kun je er toch lang naar luisteren.

@Funkrider: echt een goede track die je gemaakt hebt. De vocoder is helemaal top, niets meer aan doen. De rest kan IMHO wat vetter, stoffiger klinken. Luister eens naar Luke Vibert - Kerier district voor een goed voorbeeld....

Origineel geplaatst door radiance
Funk word vind ik gekenmerkt door z'n vette sound. Het mag eentoonig zijn, maar omdat het zo vet klinkt kun je er toch lang naar luisteren.

[/Hollandse Modus] Deze uitspraak is reeetestrak!!!!

:okdan: :okdan:

Back