Micromodular op MP

Ik snap wat je bedoelt, en je hebt gelijk, maar toch...
Ik ben eigenlijk op zoek naar wat dikke bass en brede warme pads... Als ik zelf ga patches komt er altijd iets hards en kouds uit, ik vind het moeilijk om er 'analoge' warmte in te stoppen. Ik weet dat top-programmeurs hiermee bezig zijn geweest, kun je me aub op weg helpen naar dit soort patches?

Kijk eens goed naar de Stage. Eigenlijk een samenvoegen van verschillende onderdelen, maar die kunnen ook weer uit elkaar. Trefwoorden: handig en uniek.

Wout

Ik wel een (micro) modular overnemen voor een zacht prijsje...als iemand er een verkoopt :L

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Kijk eens goed naar de Stage. Eigenlijk een samenvoegen van verschillende onderdelen, maar die kunnen ook weer uit elkaar. Trefwoorden: handig en uniek.

Wout

is de stage ook op z'n kant te bespelen? anders ben ik bang dat ie hier niet past.
iedereen hier weet zo langzamerhand dat ik er geen hout van kan, dus 88 toetsen met piano feel en een dedicated orgel/piano module (wat een geluid heeft die electro) zijn aan mij eigenlijk niet besteed, maar ik vind m toch wel erg mooi. het leek me alleen dat de synth sectie wat bediening betreft er een beetje bekaaid afkwam.

Origineel geplaatst door Leo
Het leek me alleen dat de synth sectie wat bediening betreft er een beetje bekaaid afkwam.

En dan zijn er mensen die'um nog te ingewikkeld vinden :D

Wout

Bekaaid vond ik het niet maar tis zo dat je niet kan zien wat je aan het doen bent he.
Onder mn knopjes stond elke keer een andere parameter. Als stand alone was dit wat minder.
Heb dus de NM Keys gehad en ga toch denk ik wel zo'n micro kopen een keer. Aangezien ik niet veel met synths werk (wat doe ik hier eigenlijk?) kan dit dan mn enige synth worden.
Zo'n NM keys is ook wel weer leuk eigenlijk...mmm...

[edit] nou moet het niet in een keer over de stage gaan he :D

Ehhh...
Heb je het nu over de Stage of de Nord Modular?

De Stage was alleen maar een voorbeeld om iets anders te vertellen...

Wout

Dat is dan ook de reden dat de G2 die vier displays heeft.
Maar daar kunnen maar acht parameters in, of je moet een andere pagina oproepen en dan ben je de eerste info weer kwijt. Dan is zo'n NL2 of NL3 weer beter, maar minder flexibel.

Wout

Back