Elka Synthex op MP en Interface

wouw

Ouwe rot
Dure Elka Synthex op mp en interface. 3750 Euro, erg duur.
Trouwens: de foto's op marktplaats zijn MIJN foto's. De verkoper heeft mijn foto's van muziek2ehands gejat. Evenals mijn tekst. Ik weet dus niet of de advertentie betrouwbaar is. De mijne staat ook te koop voor 2500 Euro, maar dat terzijde.

dan is jouw prijs al meer in de richting van 'marktconform' dan de prijs van die kiekendief!
het blijft veel geld (2500; 3750 is belachelijk) maar het is ook heel wat synth!

Erg mooie synth maar ik vroeg me ook al af of de verkoper wel goed bij zijn hoofd is met z'n "marktconform". Leuke term, maar de prijs gaat echt nergens over. Je bereikt er imo alleen maar mee dat er gewoon helemaal niemand reageert.

Ongeloofelijk,ik zag enkele dagen geleden weer een synthex gaan voor +- 1500 euro's op ebay(koopje dus!!),wel zonder midi,maar wie het hier een beetje volgt weet dat je ze dus kan midifieren voor 400 euro's bij theo van Bleusynths.....

Dus heb je'n mooie synthex met midi voor 1900 euro's + transportkosten....

Wouw ik denk dat jouw prijs realistich is,maar 3750 euro is echt ronduit belachelijk.....Deze persoon heeft waarschijnlijk de site van RL music als referentiepunt genomen ofzo.....echt ongeloofelijk...Laat ons hopen dat deze trend zich niet blijft ontwikkelen...

Trouwens voor dit geld zou ik voor een poly eveolver keys + rack gaaan

:halleluja

Origineel geplaatst door mansher
Laat ons hopen dat deze trend zich niet blijft ontwikkelen...
:halleluja

Jupiter 8 voor 3000 euri op het Forum... Yep, it's a TREND ;)

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Voor hoeveel heb je die van jou weggedaan dan?

Boempje... je weet toch dat ik [bijna] nooit iets wegdoe :duivels: Ik heb ze alletwee nog hoor!

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Heheheh. :D Tja, als je er drie wilt hebben, dan zul je dit keer waarschijnlijk wat dieper in de buidel moeten tasten. ;)

Toegegeven, wat jij fixed is gewoon meer waard...

Origineel geplaatst door apollo
Dan breng ik ook ff wat binnen voor ik het verkoop. :D

Ja, ja... het werkt prijsverhogend om te vermelden:
Net compleet nagekeken door BlaBlaBla...
Heeft net een complete onderhoudsbeurt gehad...
Prijs is marktconform...
Zeer schaars: Roland JX1...

ow eh..
iemand nog suggesties om een steinberg plex een beetje te upgraden (de prijs dan)?

Origineel geplaatst door Leo
ow eh..
iemand nog suggesties om een steinberg plex een beetje te upgraden (de prijs dan)?

Ja... maar dat kost je 25,-... dan vertel ik het pas... ;)

Nou vooruit:
Je hebt een perfect werkend apparaat, zeg een Polysix...
Je wilt er Euro 250 voor hebben maar is alles wel in orde...?
Je gaat naar Boem met de vraag "kijk het ding na..."
Boem kijkt hem na en zegt: "dat is dan 100 Euro..."
Ja, denk je dan... dat ga ik zelf niet betalen: nieuwe prijs: Euro 350,-

Je kunt dus ook zeggen: Steinberg Plex: net helemaal nagekeken door erkend dealer: Euro 450,-

Origineel geplaatst door P-Five
Jupiter 8 voor 3000 euri op het Forum... Yep, it's a TREND ;)

Jep.....'k weet het....zeldzame synths worden duur verkocht, maar helaas, met de komst van de euro lijken sommige mensen de prijs voor hun oude analoge synths ook maar gelijk met de euro factor te verhogen; ff een oude advertentie opgezocht in een oude Midi&Recording tijdschrift, 1997...Fl 3250 gld.! En bijv. een 909: fl.3200,- gld. Heb mijn 909 ook voor 3000 gld gekocht....had het er ook wel voor over, maar hoop stiekem toch dat de prijs niet te ver door zakt =(
advertentie van Rhyttm One uit Midi&Recording 1997

Attachments

• synth prijzen 2.jpg
    synth prijzen 2.jpg
    107,2 KB · Bekeken: 100
Origineel geplaatst door MARCO2
Jep.....'k weet het....zeldzame synths worden duur verkocht, maar helaas, met de komst van de euro lijken sommige mensen de prijs voor hun oude analoge synths ook maar gelijk met de euro factor te verhogen; ff een oude advertentie opgezocht in een oude Midi&Recording tijdschrift, 1997...Fl 3250 gld.! En bijv. een 909: fl.3200,- gld. Heb mijn 909 ook voor 3000 gld gekocht....had het er ook wel voor over, maar hoop stiekem toch dat de prijs niet te ver door zakt =(
advertentie van Rhyttm One uit Midi&Recording 1997

Alleen de 909 en 303 zijn wat goedkoper geworden de laatste jaren. Al het andere blijft z'n waarde houden.

Tip:
Met vintage synths gooi je je geld niet weg.

Origineel geplaatst door Patat Met
Alleen de 909 en 303 zijn wat goedkoper geworden de laatste jaren. Al het andere blijft z'n waarde houden.

Tip:
Met vintage synths gooi je je geld niet weg.
Daar mag je o.a. nog de TR-808 en SH-101 bijvoegen.

Back