Stel: ik heb €2000 over ....

Origineel geplaatst door division_by_0
1. doorsparen voor een andromeda..
2. een familielid waar je tog altijd al problemen mee had verkopen voor een andromeda
3. naar de winkel gaan en proberen de helft van de prijs van een andromeda af te lullen

Ik weet het niet zeker, maar jij hebt een bepaalde voorkeur voor een andromeda denk ik ... :)

Lijkt me ook best een "geinig" ding, maar daar heb ik dus 1 probleem mee, ik MOET een rackmount unit hebben, ik heb echt helemaal GEEN plaats meer voor nog een ding met toetsen (ja, een casio vl-1 misschien) zelfs kwa rackruimte wordt het al behelpen, want daar is ook nog maar 8U vrij =(

Maar toch bedankt voor het meedenken...

Origineel geplaatst door Hover
Laat je ook weten wat het geworden is/zal worden?

Doeneme !

Ik heb zelf nu een jaar de SNova II Rack en het is een sprookjesbak. De nieuwe OS is net uit en Novation labdoctoren hebben 1024 geluidjes gemaakt die je gratis kunt Dl-en van de Novation site. Das nog es service! De Snova is wat mij betreft de beste keus. Ik heb nooit spijt gehad. Wel hoor ik steeds vaker goede verhalen over de Waldorf Q rack. (de synth en niet de salade). Ik heb hem nog niet gehoord omdat ik niet nog een synth wil kopen, en de kans is groot dat de Waldorf mij weer anders doet denken. De Snova heeft ook hele fijne filters (volledig traploos). Het nadeel van de SN is dat ie een beperkt karakter heeft. Een fijn karakter dat wel maar je hebt er nog iets bij nodig. Maar dat geldt volgens mij voor iedere synth.

Neem de clavia krijg je geen spijt van (althans je moet wel een goeie effecten proccesor hebben)

Back