Linn1000

cowbell

Stamgast
Hé jongens (en meisjes...?)
Hebben jullie ook die verborgen pagina in de Akai brochure gevonden? Staat een LINN1000 in, ontworpen door Roger Linn!

Attachments

• linn1000.jpg
    linn1000.jpg
    35,2 KB · Bekeken: 111
Origineel geplaatst door elektrovolt
UMMM... een verborgen pagina ? waar staat ie dan ?
heb je de PDF brochure gedownload?
Die moet je uitprinten en dan de pagina met de 'gewone' MPC1000 omdraaien en tegen het licht houden. :eureka:

Ehhh ik weet niet hoor.... maar we zien toch wel dat het een zwarte mpc 1000 is met een ander schermpje heh? ;)

* en 4 extra pads

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door apollo
Da's toch een foto van de nieuwe MPC2500?
nee joh, das deze

Attachments

• 2500.jpg
    2500.jpg
    26,4 KB · Bekeken: 100
He Cowbell grapjas! ...mooi gefotoshopt!

'K weet niet wat voor printer jij hebt... maar ik zie gewoon een witte achterkant als ik de pdf uitprint :D

en als ik hem al tegen het licht houd... (jaja.. heb het gewoon nog gedaan ook... 8o) ) zie ik niets anders dan het spiegelbeeld van de mpc1000... :(

wou hem al bijna gaan bestellen! damn....
:{

dr staat in dat foldertje mpc4000plus
wat is dat dan?!?!?
wie weet het

Origineel geplaatst door GeeEs
He Cowbell grapjas! ...mooi gefotoshopt!

'K weet niet wat voor printer jij hebt... maar ik zie gewoon een witte achterkant als ik de pdf uitprint :D

en als ik hem al tegen het licht houd... (jaja.. heb het gewoon nog gedaan ook... 8o) ) zie ik niets anders dan het spiegelbeeld van de mpc1000... :(

wou hem al bijna gaan bestellen! damn....
:{
He GeeEs! Eindelijk iemand die met me mee droomt. Heb jij je printer via USB 2.0 aangesloten?
Bij mij lukt het alleen als ik op 'double sided' papier print...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Grouphome
dr staat in dat foldertje mpc4000plus
wat is dat dan?!?!?
wie weet het

Een MPC4000 met alle (of toch veel) opties reeds ingebouwd. Kost 2500 euro bij Thomann. 't Blijft veel geld maar je krijgt er in dit geval wel zeer veel voor terug (IMO).

Back