De studio van Tiesto

Zou Thijsemans dan toch met een tracker begonnen zijn? Lekker beukmeuk maken?

Gompie.

Trouwens ik zeg maar 1 woord. (nou ja twee eigenlijk)

Frau Antje

Origineel geplaatst door fuse
Zou Thijsemans dan toch met een tracker begonnen zijn? Lekker beukmeuk maken?

Gompie.

Ja...dat zeg ik...

De vraag blijft : Waar is die studio en waarom vermijdt Tijs steeds interviews als het over zijn opnamens gaat, al zijn interviews zijn bijzonder oppervlakkig, bij Ferry Corsten en Armin van Buuren krijg je netjes te horen welke instrumenten software etc..er werd gebruikt...bij Tijs wordt dit volgens mij 'bewust vermeden".
Vraag hjet maar aan de redactie van Interface deze hangen al jaren aan de lijn voor een interview met Tiesto , ook andere muziek speciaallbladen kregen steeds een "njet" van Blackhole !!

Zou je denken dat de aliens d'rachter zitten?

Goh zeg, da's best wel eng dan.

Origineel geplaatst door contactmaken
De vraag blijft : Waar is die studio en waarom vermijdt Tijs steeds interviews als het over zijn opnamens gaat, al zijn interviews zijn bijzonder oppervlakkig, bij Ferry Corsten en Armin van Buuren krijg je netjes te horen welke instrumenten software etc..er werd gebruikt...bij Tijs wordt dit volgens mij 'bewust vermeden".
Vraag hjet maar aan de redactie van Interface deze hangen al jaren aan de lijn voor een interview met Tiesto , ook andere muziek speciaallbladen kregen steeds een "njet" van Blackhole !!

Het gaat toch hopelijk om de muziek, en niet wie er achter zit?
Sinds wanneer is dat belangrijk?

Als hij eerlijk zou zeggen wat ie zou gebruiken is het toch ook weer niet goed...

"Wie gebruikt er nu een Andromeda voor zo'n k#tmuziek"
of
"Gebruikt ie een Virus C voor die k#t lead.."

Het is toch nooit goed bij jaloerse pubers.

Zou jij de moeite doen info te delen als iedereen zo reageert?

Nou èn? Sinds wanneer is het zo dat je alles maar moet vertellen?
Doe nou net niet of je overal recht op hebt, met dat verongelijkte toontje... :gaap:

ik zat ook al te denken....de muziek is toch zijn product, en niet het proces erachter? of ie dat prijs wil geven mag ie helemaal zelf weten.

Maar ik ben al de 3e mod achter elkaar die nu reageert. dus eh...ja

Geen notenkunnen lezen en dan "Love comes again" uit de mouw schudden ???
Laten we eerlijk zijn s v p
Laten we eens leren lezen, s.v.p. "Love comes again" is samen met BT gemaakt, oftewel Brian Transeau.. Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Brian_Transeau . Die heeft dus op Berklee gezeten. Overigens, noten lezen heb je niet altijd nodig, al is 't wel verdomd handig. Zo ingewikkeld is Love Comes Again trouwens ook niet; geen lastige jazz-akkoorden. Overigens zegt deze opmerking een hoop over je eigen (gebrek) aan muzikale kennis.
Dat zijn ster tanende is zie je aan de dalende ticketverkoop van de ISOS4 tour er was slechts één zaal The Matrix uitverlocht, zelf in zijn huisbasis Breda, zat het niet vol....een teken aan de wand denk ik.
En de concerten TIC in de USA werden een voor een afgelast....
Kick je daar nu ook op?

Kunnen we niet een of ander onzinverhaal ophangen bij story/prive/weekend dat hij nieuwswaardig is op een of andere schandalige manier zodat ze van die fotografen op hem afsturen met megaknoeperts van camera's.
Dan komt er wellicht een JP8000 tevoorschijn met een wel heel laag serienr. (Die klinken het vestst nl.)

Origineel geplaatst door fuse
Kunnen we niet een of ander onzinverhaal ophangen bij story/prive/weekend dat hij nieuwswaardig is op een of andere schandalige manier zodat ze van die fotografen op hem afsturen met megaknoeperts van camera's.
Dan komt er wellicht een JP8000 tevoorschijn met een wel heel laag serienr. (Die klinken het vestst nl.)

dacht dat contaktmaken daar al mee bezig was hier....;)

Hallo mijn naam is paranoide pieter en heb het volgende bed8:

-contactmaken is eigenlijk thijs
-thijs wil ook een echte synthman zijn
-thijs leest vaak op dit forum
-thijs leest ook vaak hoe er op hem gepoept/gepist/gezeken/gekouwd en gekotst wordt
-thijs vindt dit niet terecht
-thijs wil ook 5 blauwe sterren
-een ster als thijs heeft daar recht op
-maar thijs kan moeilijk zich aanmelden als tiesto
-daarom heet thijs hier contactmaken
-maar thijs wil eerst omsla8ig laten merken dat hij het idd wel erg druk heeft om zelf liedjes te maken
-thijs geeft aan binnenkort wel tijd te hebben omdat de concerten minder gaan
-thijs heeft dan net zoveel tijd als wij om op dit forum rond te hangen.....

wil de echte thijs nu opstaan.....

8o)

in het interview dat ik zag op tv, vertelde die ook dat ie eerst dj was maar omdat er zo weinig goede tracks uitkwamen, begon ie zelf maar te producen.
Kwam uit zijn mond (was ik ff vergetn) dus........... zal wel zwijn zeker :dj:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
-thijs wil ook 5 blauwe sterren
is 1 ook genoeg? kan voor gezorgd worden

Attachments

• b0002ux81q.01-a2ulvzouov1rhx._scmzzzzzzz_.jpg
    b0002ux81q.01-a2ulvzouov1rhx._scmzzzzzzz_.jpg
    2,8 KB · Bekeken: 104
hij was ook eens op loladamusica ofzo....

met ferry, toen liet ie ook eigen platen horen... o.a. we run at dawn....

Origineel geplaatst door Pjotr G
zou de man ook zo gekraakt worden als ie paar plekjes lager op dj-lijsten stond?

Je denkt toch niet dat DJ lijsten enige betekenis hebben?
De mensen die aan de hand van zo'n lijst gaan zeggen van ja maar hij is toevallig wel de beste DJ ter wereld zijn toch gewoon te zielig voor woorden. Die lijst zegt niks over kwaliteit. Ik snap echt het nut er niet van. Zonder die lijsten zou je wel minder gezeik krijgen omdat alle tegenstanders van bepaalde DJ's zich minder druk hoeven te maken, want het is onzin als je steeds weer leest over de beste DJ, terwijl het gewoon echt niet zo is!!!!!. Je raakt dan gewoon steeds meer geiriteerd. En als de gast in kwestie dan toevallig ook nog een onuitstaanbare kwal is, heeft dat een dubbel negatief effect.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Neo Land
..Als je liefhebber van Tiesto bent, zou je je behoorlijk genaaid kunnen voelen, als blijkt dat iemand anders die deuntjes in elkaar gedraait heeft al die tijd.

Ik zou me GOD niet weten waarom.. 't Gaat toch om de muziek? Dat vind je mooi of niet.

Wat heerlijk zinnig verloop heeft deze thread weer.

Origineel geplaatst door sander
Je denkt toch niet dat DJ lijsten enige betekenis hebben?
De mensen die aan de hand van zo'n lijst gaan zeggen van ja maar hij is toevallig wel de beste DJ ter wereld zijn toch gewoon te zielig voor woorden. Die lijst zegt niks over kwaliteit. Ik snap echt het nut er niet van. Zonder die lijsten zou je wel minder gezeik krijgen omdat alle tegenstanders van bepaalde DJ's zich minder druk hoeven te maken, want het is onzin als je steeds weer leest over de beste DJ, terwijl het gewoon echt niet zo is!!!!!. Je raakt dan gewoon steeds meer geiriteerd. En als de gast in kwestie dan toevallig ook nog een onuitstaanbare kwal is, heeft dat een dubbel negatief effect.

Ik heb zelf zo wat dj's die muziek draaien die ik vet vind. En betekenis? t is gewoon een poll. Wat ik eigenlijk bedoelde is het effect dat zo'n lijst op bepaalde mensen lijkt te hebben. Jij windt je in je eigen post al op over tiesto. Zou dat niet minder gebeuren als tiesto nr 98 op een of andere dj lijst was? althans, over de huidige nr 98, lees ik niet zoveel.

Hoge bomen vangen veel bullshit.

Back