the bassment
Ingeburgerd
Origineel geplaatst door Rauzi
Enige nadeel is de portabiliteit van je studio.
Bovendien klinkt Vanguard echt niet slecht hoor! Gewoon wat gratis VST effecten erop gooien en hij klinkt net zo vet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Rauzi
Enige nadeel is de portabiliteit van je studio.
Bovendien klinkt Vanguard echt niet slecht hoor! Gewoon wat gratis VST effecten erop gooien en hij klinkt net zo vet.
Origineel geplaatst door BoonDock
Een VST zal mijn inziens niet kunnen tippen aan een Hardware Synth.
Zo vet als een Access klinkt zeker niet. Ook niet met een paar gratis VSt effects erover...
Origineel geplaatst door BoonDock
Een VST zal mijn inziens niet kunnen tippen aan een Hardware Synth.
Zo vet als een Access klinkt zeker niet. Ook niet met een paar gratis VSt effects erover...

Origineel geplaatst door macha
zorg voor wat goeie au/vst effecten. Je moet nog ff wat doen met vanguard. bijv. camelphat erachter. of een compressor inserten.
zo gepiept met au/vst...
total recall is ook errg prettig.............en 192 khz support gaat straks natuurlijk ook tellen bij de klank van vanguard. en ......ook geen aardlus gesodemieter. en.....geen kabels.....heerlijk....
maar goed....synthforum is natuurlijk een knoppenmannen forum .......
Origineel geplaatst door Acidfever
Wat overigens wat mij betreft ook meetelt is dat sommige mensen die alleen software gebruiken (en dan vaak ook nog niet legaal) minder met muziek hebben.
Voordat jij de beslissing neemt om een virus te kopen denk je echt wel even na over hoe serieus jij iets met muziek wilt doen. Vanguard ff downloaden is dan een aanzienlijk lagere drempel.
Ik bedoel niet dat mensen die alleen software gebruiken minder succesvol kunnen zijn of minder gemotiveerd zijn ofzo....helemaal niet zelfs.
Maar wat naar mijn mening gewoon erg belangrijk is is dat achter een harcware bak kruipen gewoon leuk is...lekker aan die knoppen terekken en duwen en dan komt er een vet geluid uit....
Da's gewoon top!
Origineel geplaatst door astronaut
Je hebt tegenwoordig zéér goede midicontrollers hoor dus dat draaien en trekken kan gewoon door gaan.

Origineel geplaatst door Acidfever
Ik heb een goeie midi controller (Novation Remote25) en ik kan je vertellen ddat het toch niet hetzelfde is als gewoon dedicated knoppen hebben.
Je komt een eind.......maar toch net niet![]()
Origineel geplaatst door astronaut
Je kunt de knoppen juist zo dedicated maken als je zelf wilt. Maar goed gaat het in dit geval ook niet een beetje om de hoes van de plaat?
Origineel geplaatst door funkdecoder
Wat Acidfever denk ik bedoelt is dat elke hardware-synth weer een nieuwe interface met knopjes heeft die je een totaal andere feel en inspiratie geeft. Die magie heb je minder als je dezelfde midi-controller gebruikt voor meerdere vsti's.
Paar soundbanks = 50 euro
Voor 140 euro doe je leuk mee.
Origineel geplaatst door showie
Kheb even op het net gezocht achter die Vengeance. Is dat een soort van sample CD ? En zitten daar soundbanken in misschien ?
Welke extensie hebben soundbanken ?