Hans de Vries
Bob the Knob
Als het werkt, lijkt het me een ideale bak....
Iemand die hiermee al ervaringen heeft?!?
Iemand die hiermee al ervaringen heeft?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Hans de Vries
Nou, iemand hier op het forum had 'm getest en die was er niet slecht over te spreken..
Het ding heeft inmiddels al aardig wat aanpassingen achter de rug en schijnt nu toch wel een hele hoop plugins te ondersteunen (w.o. NI Pro53, B4, The Grand, etc.)
Muis en TFT scherm zijn aan te sluiten. Is in de states maar $1500 (€1280) en kan omgekat naar 230/50..
Mij trekt 't wel, maar ik wil eerst wat meer meningen horen.. Het is uiteindelijk toch een smak centen..
Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Niet doen. Koop gewoon een goede laptop en een behoorlijke geluidskaart erbij. Dat is veel goedkoper en flexibeler. Ik gebruik al tijden een laptop met VSTs zowel live als in de studio en dat gaat uitstekend.
Origineel geplaatst door Hans de Vries
En dit ding dan?!? http://www.openlabs.com/products/product_info-neko64.htm#
Is in de states maar $1500 (€1280)
Origineel geplaatst door Sjaak
Welke genre speel je? En wat koste je laptop + geluidskaart excl. de VST's?
Gaat er niet eerst de USA tax vanaf? Je betaalt toch niet 2 keer belasting? Bovendien komen invoerrechten toch in de plaats van de BTW? Niet dat ik er zo veel van weet, maar toch..Origineel geplaatst door etaoin
Gaan we weer...
In de States $1500 = 1280 euro + 19% BTW + 17% invoerrechten plus waarschijnlijk een dikke $50-75 verzendkosten.
Dat laatste ben ik min of meer met je eens, maar ze ADVERTEREN juist met upgradebaarheid...Origineel geplaatst door kefkekeyser
Dat ding ziet er cewl uit maar:
- totaal niet upgradebaar
- véééééééééééééééééééééééél te duur
Gaat er niet eerst de USA tax vanaf? Je betaalt toch niet 2 keer belasting?
Bovendien komen invoerrechten toch in de plaats van de BTW?
Origineel geplaatst door etaoin
Er is geen BTW-vrijstellingsregeling tussen Europa en de VS zoals die hier binnen Europa wel
geldt. Dus de verkopende winkel in de VS rekent gewoon BTW en de douane hier
rekent nog 's de Nederlandse BTW aan jou als importeur.
En ik vergeet nog de inklaringskosten van de douane, maar die zijn niet zo hoog.
Origineel geplaatst door Laandodeman
OK, stel ik koop een laptop, i.p.v een receptor. En ik wil on-stage verschillende vsti's aansturen, naast de B4, ook de Minimoog V, the Grand en de Pro53. En je wilt ook nog eens van presets wisselen.
Zit ik dan niet de hele tijd achter mijn schermpje te klooien in plaats van de musiceren? Of Kun je dat aansturen vanuit je midicontroller? Kun je met een enkele druk op een knop op je midicontroller alles goed zetten voor een song?
Of is dit een hele domme vraag?