• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Midiman Oxygen 8

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lotuz

quantizise kneusje
Ik heb een ander keyboard op het oog, dus ik wil mijn Midiman Oxygen 8 verkopen. Hij is in prima staat met originele verpakking, handleiding en CD Rom met drivers. Nieuwe drivers zijn overigens te zo te downloaden.

Ik wil er graag € 120,- voor hebben.

Het liefst ophalen (ik woon in Spijkenisse).

Interesse? mareijnhoudt@chello.nl

Waar dan? Ik heb 'em een paar maanden geleden voor € 205.- gekocht! :confused:

Bedoel je bij www.thomann.de? Daar zijn de prijzen inderdaad veel scherper dan in Nederland. Moet je wel nog verzendkosten bij rekenen natuurlijk, maar toch... :frons:

En zonder adapter. Dus alleen via usb aan te sluiten.

MIDIMAN Oxygen 8, MIDI/USB-Keyboard with impact-dynamicallyFull-size-Keys 8 Controllerknobs, with integratedUSB-MIDI-Interface (MIDISport-Technologie). WITHOUTPOWERSUPPLY !

Ja, een adapter zit er bij mij wel bij.Dus hij is ook zonder computer te gebruiken. :)

Ik heb zo'n vies gevoel dat ik 'em hier niet ga verkopen. Dankzij die Duitse sites lijkt mijn prijs vrij hoog terwijl die dat niet is vergeleken met de Nederlandse verkoopprijs. :(

Origineel geplaatst door nick nova
MSj, Lotuz kan een deal hier nu wel vergeten...

azcrying.gif

Dan hou je hem toch?

waarom ga je em verkopen? voldoet ie niet goed?

Het valt me wel op dat iedereen meteen begint te mekken als iemand iets aanbied. Als je de prijs nix vind reageer je toch gewoon niet! Hier houden de verkopers zo'n wrange smaak van over over het DSF.. Slechte reclame dus..

ik merk toch dat de meeste verkopers een beetje met de staart tussen de benen afdruipen..
kan me verder niet schelen hoor, was maar suggestie..

Synthforum is niet voor de verkoop van gear, maar uitwisseling van interessante tips.
Als de nieuwprijs vrijwel gelijk is aan de prijs van een tweedehands verkoop dan is dat een bruikbare tip. tweedehands gear moet maximaal een prijs hebben van 2/3 van de nieuwprijs (collectorsitems daargelaten). Alles hoger is gewoon niet interessant.

Origineel geplaatst door Rhy
Synthforum is niet voor de verkoop van gear, maar uitwisseling van interessante tips.

onzin, het DSF is OOK voor uitwisselen van gear en hardware..

Als de nieuwprijs vrijwel gelijk is aan de prijs van een tweedehands verkoop dan is dat een bruikbare tip. tweedehands gear moet maximaal een prijs hebben van 2/3 van de nieuwprijs (collectorsitems daargelaten). Alles hoger is gewoon niet interessant.

Ligt eraan wat de 'gek' ervoor bied....

Er zit een verschil tussen:
"HEE EIKEL dit is tering DUUR!!!"

of

"sorry, maar dit is aan de hore kant"

Toch???
;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back