Revox A77 handleiding en vraagjes

sander

_
Ik kan alleen maar service handleidingen vinden, maar ik wil graag de gebruikershandleiding. En ik wil er niet voor betalen. Nou ja, 5 euro wel uiteraard.

Klopt het dat er alleen een lager aan de linkerkant hoort te zitten?

Ik heb nogal last van een piepgeluid en heb het gevoel dat dit geluid uit de lager komt.
Is dat een bekend probleem?

Moet het pinnetje welke vlak naast de linker lager zit (waar de band overheen loopt) onder of boven de tape zitten? Klopt het dat dit een bandspanner is ofzo?

Zijn oude banden nog goed te gebruiken als je die eerst wist en dan weer opnieuw muziek erop zet of is de kwaliteit matig. Of hangt dat af van het soort tape. Ik kan me herinneren dat ik ooit een testmuziekje opnam en dat veel hoog verdwenen was.

Hoi Sander,

In mijn ouderlijk huis heb ik ook nog een Revox A-77 staan. Ik wil wel een van de dagen gaan kijken of die handleiding ergens ligt.

Ik zal ook eens kijken i.v.m. dat pinnetje, ik geloof ook dat er ergens een pinnetje op zit tegen de statische elektriciteit.

groeten,
Tim

Ok relax!. Een kopie zou erg gewaardeerd worden door mij en vader :)

Dat pinnetje zit in een gleuf en kan omlaag en omhoog gedrukt worden. je kan de tape nadat deze van het rolletje afkomt erboven of onder langsdoen. Gen idee wat moet.

Kan je misschien ook even kijken of het rechter rolletje kan draaien met je vinger. Je moet dan even het plastic kapje eraf halen. (trek je erzo af) Bij mij draait dit alleen aan de linkerkant omdat het daar een kogerlager is. De rechterkant zit gewoon vast.

Bij voorbaat dank!

Beste Sander

Ik heb de handleiding van de a77 hier voor me liggen (duits engels frans naast elkaar)

als je nog niet voorzien bent kun je er een kopie van komen maken. (56 pagina's A4)

Ik zit in Rotterdam
010 2439910
email onnosr@bakker.info

het rechter rolletje zit vast (niet gelagerd).

De pin is een band spannings voeler!
de gladde kant van de tape moet er tegen liggen dus moet de tape er boven langs !

Groeten

Onno

Back