Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Cisco
Heb nog weinig echte herkenbare digitale randjes gehoord,
Origineel geplaatst door etaoin
Huh? Mijn hele setup draait 48 kHz op een centrale clock en de Neuron heeft nergens problemen mee.
) verkoopt een gast zijn neuron vs omdat het ding volgens hem niet in een 48khz ruimte werkt.
Origineel geplaatst door gremlin23
Hoe zeker ben je van het 48khz gebeuren?
Hoe zeker ben je van het 48khz gebeuren?

Origineel geplaatst door De Toverkoning
Edit: skip it, jullie waren me voor
Dan moet 88 kHz wel weer kunnen, hetzij een octaafje gepitched![]()

Origineel geplaatst door paol
Heb em ook eindelijk, wat een POKKE ding, ben echt blij dat ik e149 heb betaald en niet meer, is het gewoon niet waard, die dvd kan die helmaal niet installeren, loopt gewoon vast, hoe hebben jullie dat gefixed?
ik kan die dvd niet eens lezen...............
en dan nog ook zo'n irritante manual
Is iemand bereid Modelmaker te uploaden of is dat tegen de forumregels in?
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Ik begin hem al wat beter te waarderen. Vergeet niet dat er geen effecten in zitten. Ik ben nu aan de gang met Spectral Delay van Native Instruments en dat doet de Neuron veel goed.
Maar het blijft een feit dat deze versie verre van bugfree is. Ik snap niet dat mensen die er 800 voor hebben neergeteld niet mondiger zijn naar Neuron toe, want het voelt als een beta-versie. En dat wij nu allemaal geen support krijgen zint mij ook niet. Maar aan de andere kant: wat heb je aan support als er toch geen updates verschijnen?
Ik blijf nog even ontdekken, want ik geloof dat er heel wat meer in zit dan die debiele overstuurde presets (wie verzint dit?!).

)Origineel geplaatst door Ensemble
Ik vind het helemaal geen bal aan die Neuron.