Majestique
Stamgast
thanks etaoin voor de modelmaker osx !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Yoozer
Vette techno-presets joh!![]()

Origineel geplaatst door Musiquence
Ow, nog wel even het oranje joystickje op de controller zetten... "KNAK!"... uh... hoezo, knak? Mjah, die brak dus gewoon af! Zonder de boel te forceren en eigenlijk zonder bijzonder veel kracht te zetten heb ik nu als het ware twee oranje pookjes... kutkutkutkut. Nah, dat mag de pret niet drukken... morgen even een nieuwe proberen te bestellen! (Denk uiteindelijk dat 'm daar het verschil in zit... de 700-euro-versie heeft vast een steviger pookje).
[/B]
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Nee hoor..........op de hardware variant lagen ze er ook zo af.........stond erbij, keer er naar en dacht wow................... en dat voor zoveel cash.

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
7. en vergelijken met reaktor is 150 euro vergelijken met 450 euro.
[/B]
Ow, ik heb trouwens een bevestigingsmailtje gekregen van mijn registratie! Wat ik heb ingevuld bij waar ik 'm gekocht zou hebben: "Private (bought second-hand)"![]()
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Nee hoor..........op de hardware variant lagen ze er ook zo af.........stond erbij, keer er naar en dacht wow................... en dat voor zoveel cash.
Origineel geplaatst door Musiquence
Tssss... dan ben je er helemaal goed ziek van zeg!
Ow, ik heb trouwens een bevestigingsmailtje gekregen van mijn registratie! Wat ik heb ingevuld bij waar ik 'm gekocht zou hebben: "Private (bought second-hand)"![]()
Origineel geplaatst door Riekoes
Nu nog het verschil ontdekken tussen techno en ranzige ragpiano's![]()

Origineel geplaatst door koediman
oja madr... als je bassen en korte accoorden wil horen moet je je juno60 er maar bijpakken
dit is dus puur een space/soundscape/ambient bak in mijn ogen.
Origineel geplaatst door Yoozer
Nooit Joris Voorn - Incident gehoord?![]()

Origineel geplaatst door mono-poly
space bassen :confused:
Origineel geplaatst door De Toverkoning
Zoiets?