Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door De Toverkoning
Dan ook maar even spijkers met koppen slaan. Ik heb een screenshot gemaakt van een Project waar alleen Neuron geladen is met preset 000 Symbiont en er zijn drie controllers getekend die naar de Neuron gaan. Eén naar Sphere 1, één naar filter cutoff en één naar filter resonance. Eén noot wordt er gespeeld, meer niet. En zie de CPU Usage. Daar moet ik met Reaktor (ik noem maar iets, is namelijk ook vrij zwaar) heel wat voor doen om het zover te krijgen...
Systeem:
Intel Pentium IV, 3.0 GHz
1GB RAM
ASUS P5P800S
Creamware PowerPulsar kaarten
44.1 kHz, latency=7ms
Origineel geplaatst door sublib
Moet wel de preset eerst een stuk zachter zetten omdat hij te luid is. Als dit geregeld is (in Neuron zelf) dan ben ik vrij van tikken en oversturing. Niet dat ik daar altijd vrij van ben, hoor. Vind veel presets veel te hard en een tikje hier en daar is ook niet van de lucht. Dat laaste heeft vrijwel nooit met cpu belasting te maken.
Want ik moet de Resynators zelf tot om en nabij 015 zetten wil het weg zijn. Dit is toch raar?
Kijk, dat bedoel ik. Bij VL1 en Quifster is er helemaal niets overbelast! Die hoeven niets zachter te zetten. Waar zet jij het volume overigens zachter? Want ik moet de Resynators zelf tot om en nabij 015 zetten wil het weg zijn. Dit is toch raar?
)Origineel geplaatst door quifster
kDus toch misschien de HT vlag? want daar werkt de neuron niet echt lekker mee namelijk.
Je bedoelt toch HT in de BIOS neem ik aan? Of kan het ergens anders ook nog aan en uit gezet worden?