Analoog in rackuitvoering? [MKS]

Status
Please reply by conversation.

Arv

Robot
Ik zoek een analoge synth (liefst in rack vorm). Ik heb weinig ervaring met analoge bakken en al helemaal niet wat er allemaal aan rackvorm is uitgebracht in de afgelopen 20 jaar.
Is hier iemand die een oude analoge synth (rack) kwijt wil aan me? Ik denk dan vooral aan jupiter/MKS-80 enzo.
Of kan iemand me een coole link geven naar een aantrekkelijke synth op een 2e hands site?

thnx
Arv

Nou laats met de 2dehands.nl ms 2000 niet ik was
weer lui maar ik weet dat je niet teveel achterelkaar moet aanschafen overkill

Zie mijn gear.
er bestaat ook nog een MKS-7 (de juno-106)
alleen de mks 10,30,70 en 80 zijn analoog

maar de 80 (jupiter8 in rackvorm) is erg gewild en duur!
als je bij yahoo roland MKS-70 intypt kom je zo bij alle plaatjes.

Origineel geplaatst door Arveyman
Ik heb geen idee hoe dat ding klinkt, ik zie hem nooit staan bij muziekwinkels..

Volgens mij staat er nogsteeds een tweedehandsje bij Feedback in Rotterdam. Zou wel even proberen af te dingen want ik dacht dat hij daar een aardige bom duiten kost. Ik heb er zelf 1250 Nederlandse guldens voor neergelegd inclusief een D. Gould kaartje. En eigenlijk vond ik dat al aan de hoge kant.

Eh, die heb ik afgelopen vrijkdag denk ik dan gezien. Volgens mij beetje donker frontje? Ja die was behoorlijk aan de prijs ja.. (900? ik weet niet meer..)

Dat kan wel kloppen, ergens begin dit jaar of eind vorig jaar zag ik hem staan voor iets van 1850 gulden... Dus dat moet hem zijn.

Ik heb nog een Spectral Audio Neptune te koop. Die zit in een rackje en hij is analoog. Hij is alleen niet oud.

Kijk anders es naar een Waldorf Pulse. Daar heb ik er ondertussen 2 van en daar ben ik erg tevreden over.

Ehhh. Nu is het geloof ik net alsof ik er een aan je wil verkopen. Maar ik bedoelde te zeggen dat het een leuke synth is waar je es naar moet kijken.

Ik doe die van mij niet zomaar weg :)

haha, nee hoor ik had niet het idee dat je wat wilde verkopen hoor..

ik heb er wel 1 zien staan, maar ik twijfel. Ik wil echt iets analoogs.

Status
Please reply by conversation.
Back