Novation bassstation nog voor weinig

MCBasje303

Stamgast
Er staat op ebay een bassstation rack te koop voor nog weinig. Mijn duits is alleen niet zo goed. Als ik het goed begrijp heeft hij een brommende voeding.
Dat is toch op zich niet zo'n probleem, of zou er dan ook een brom zitten in het uitgangsgeluid?

bassstation

Re: Novation bassstation nog voor weinig

Origineel geplaatst door MCBasje303
Er staat op ebay een bassstation rack te koop voor nog weinig. Mijn duits is alleen niet zo goed. Als ik het goed begrijp heeft hij een brommende voeding.
Dat is toch op zich niet zo'n probleem, of zou er dan ook een brom zitten in het uitgangsgeluid?

bassstation

Voeding bromt idd zegt hij, maar kan gewoon door standaardvoeding vervangen worden volgens hem. Mooi prijsje dan. Wat zal verzenden vanaf Karlsruhe kosten?

Jongens, doen we wel een beetje rustig aan?

11:02:58 Ramoonus komt binnen
11:03:03 [Ramoonus] nieuw topic gevonden
11:03:08 [Ramoonus] zeik ramoonus af deel 10...
11:03:12 [Ramoonus] gvd tering leijers
11:03:19 [Ramoonus] volgende meeting vallen er nog eens dooie
11:03:22 Ramoonus is uitlogd

De hofstadgroep is er niks bij :D

Re: Re: Novation bassstation nog voor weinig

Re: Re: Novation bassstation nog voor weinig

Origineel geplaatst door molecular
Voeding bromt idd zegt hij, maar kan gewoon door standaardvoeding vervangen worden volgens hem. Mooi prijsje dan. Wat zal verzenden vanaf Karlsruhe kosten?

Dat is een bekend probleem met de bass station rack die brommende voeding.
Je kunt m wel vervangen maar dan heb je in de toekomst weer kans op een brommende voeding.
Met de super bass station is dit probleem trouwens verholpen.
Bovendien krijg je er vele vele extra's bij dus waarom zou je nog een bass station rack willen?

The Super Bass Station takes its classic predecessor and adds to it an impressive set of features. These include separate ADSR's for the filter and envelope. The key follow effect was added to filter section. An SH-type sub oscillator and noise generator have been added to the oscillator sections. An ultra-cool ring mod effect and a true mixer section for balancing all these sound sources together have also been added.

Back