Ten eerste: je neemt de tijd voor je nummer, iets wat ik altijd kan waarderen, de muziek vloeit in elkaar over, dat is ook zeker een pluspunt. De compositie is over de hele track heen goed in balans: de diverse instrumenten die om je bassline zitten wisselen elkaar goed af. Je afsluiting is ook een nette afsluiting en ook daar neem je weer de tijd voor. Al met al dus een lekker nummertje voor op de achtergrond en zeker wel een nummer om trots op te zijn.
Om dan toch wat te noemen wat IMO beter zou kunnen:
1. Er zit om de zoveel tijd een instrument in wat me nog het meeste doet denken aan de jaren 80. Ik kan het niet benoemen maar je hoort het op 2:01 inzetten en is op 2:03 weer weg. Dit geluid steekt er naar mijn mening iets te stevig uit. Omdat de rest van de muziek lekker eronderuit ligt en vloeit springt dat er iets te ver uit. Ik zou die er uithalen en vervangen met een wat subtieler alternatief. Rond 4:34 begin je met een break, daar zit ook dat instrument in. Vervang die daar en ik denk dat de break beter overkomt
2. Er zit één baslijntje in wat vanaf 0:31 begint en (met een enkele korte stop tussendoor) tot 3:58 door blijft gaan. Een wisseling duurt tot 5:07 en daarna komt de basslijn terug om weer mee af te sluiten. Ikzelf zou proberen wat meer te variëren met de bassline. Je kunt de basis wel hetzelfde houden, maar laat de bassline wat losser. Bv tot ca. 2:58 gewoon doen zoals t nu is, en daarna de bassline wat meer dynamiek meegeven. "opbouwen" tot de wisseling, daarna de wisseling doorvoeren en tot slot afsluiten zoals je hebt gedaan.
Puike track dude, ik hoop dat je wat met mijn ideeën kunt (en t zijn maar meningen... Muziek is relatief

)