Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Werk zelf namelijk niet met pc's in de MIDI/audio-setup van me. En dan issie misschien wel interessant (al heb ik al een C, dus ach..)
Origineel geplaatst door Jochen
hmm... als ik dat hier zo allemaal lees kan ik precies beter nog een tijd wachten met een TI.
.. zelfs the white screens of death komen bij mij niet voor gelukkig!Dan staat hij in multimode.Origineel geplaatst door dione
toen we 'm openden als vst liep alles prima (via usb)...alleen werkten de knoppen op de bak zelf ineens niet meer ?...
Origineel geplaatst door Accelarator
Bij mij loopt alles prima na een ongelukkige start. Het sync verhaal via de usb is idd een ramp. Maar met de interface geladen als vst en dan de output op Out1L+R loopt alles perfect. Geen last van tikken of sync fouten. Hij doet nu gewoon waar hij goed in is, strak zijn.. zelfs the white screens of death komen bij mij niet voor gelukkig!
Dan staat hij in multimode.
Origineel geplaatst door Jochen
Dus met de viruscontrol en de audio-outputs zou hij behoorlijk moeten werken? Ik zou hem vooral willen gebruiken zoals ik de virus powercore gebruik. Lekker totall recall, automatiseren en sounds maken via de plugin.
Origineel geplaatst door SteveJ
Ik ben ook wel geinteresseerd in de TI, met name door het feit dat ie ook als vst kan worden ingeladen.
Nu vraag ik me alleen af of ie een beetje fantsoenlijk werkt in FL, iemand daar ervaring mee?
Want de powercore versie is wel een ramp in FL, heb m nu redelijk lopen maar wel met flinke latency.
Origineel geplaatst door dione
Ik geloof van niet....het werkte ff wel,maar hield al snel op...