SteveJ
fruitig lid
Origineel geplaatst door Accelarator
Ik heb ervaring met de Ti met FL en Cubase, op beiden loopt de Ti bij mij super strak.
thnx bud, dat wou ik ff weten..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ervaring met de Ti met FL en Cubase, op beiden loopt de Ti bij mij super strak.

Origineel geplaatst door Dezma
Dus de problemen beginnen zo'n beetje opgelost te raken? Nog veel mensen met problemen met de usb-sync en de vst-implementatie?
Origineel geplaatst door MikeJarod
Ik raad je aan om nog even te wachten.
En sowieso pas je andere gear wegdoen als je tevreden bent met de TI, niet nu al.
Ik heb nergens last van, en doet hij het verder altijd en prima.
Origineel geplaatst door MikeJarod
Hoezo heb je daar niets aan? Dat is nou net het hele TI principe.
Of bedoel je dat je de analoge outs gebruikt om te kunnen oversturen op je mixer ofzo?
Ik zie 4 manieren:Als je de TI aanstuurt via MIDI, en je steekt de analoge outs op je geluidskaart, kan je dan de vcontrol nog gebruiken?
1, 2 en 3 zijn hier van toepassing. 3 heb ik dus nog niet genoeg ervaring mee.maar stel nou dat ik (tot het goed werkt) alles over klassieke aansluitingen ga doen, dan kan ik dus mijn sounds op de TI instellen (of via vcontrol...)
Je zal ze inderdaad door moeten lussen naar de input van je geluidskaart. Deze input zal je op moeten nemen. Als je losse audio tracks per kanaal wilt, zal je ze dus allemaal afzonderlijk op moeten nemen.Of hoe werkt het nou in praktijk als je analog outs gebruikt?

Origineel geplaatst door champ
waar koopt iedereen zijn kick ass virus ti ???
de goedkoopste die ik tot nu toe heb kunnen vinden was via de site musicproducts.com
hier is ie 1550,- voor de desktop versie heb helaas nog niemand kunnen vinden die daar iets gekocht heeft
TIPS iemand?

Origineel geplaatst door champ
waar koopt iedereen zijn kick ass virus ti ???
de goedkoopste die ik tot nu toe heb kunnen vinden was via de site musicproducts.com
hier is ie 1550,- voor de desktop versie heb helaas nog niemand kunnen vinden die daar iets gekocht heeft
TIPS iemand?
Origineel geplaatst door Saskija
Ik heb hem bij syntplanet.com voor dat bedrog gekocht (is van hetzelfde bedrijf als musicproducts.com, de sites zijn ook bijna precies hetzelfde). Het was een lange bevalling want ik heb er vier maanden op moeten wachten. Het probleem zat hem volgens synthplanet zowel bij Access (achterstand met produceren en leveren) als de distributeur. Volgens Access zouden de leveringsproblemen achter de rug moeten zijn dus misschien dat het bij andere klanten vlotter gaat.
Synthplanet/Musicproducts zit in Belgie dus er komt geen BTW bij. Verzendkosten via UPS waren 19 euro.
Origineel geplaatst door Dezma
Is dit dan piens musicplanet uit Deinze, beide sites van synthplanet en musicproducts verwijzen door naar piens.be? Das hier vlakbij maar normaal gezien zijn die echt aan de dure kant dus het zou mij verbazen moesten ze 1550 € een virus TI aanbieden. Op de site staat hij 1573,55 € excl btw (1904 € inc). Moesten ze voor die prijs aanbieden zou ik daar wel 1 kopen. Die bij feedback zijn me toch maar onbeleefde boeren.