dione
hardkoor
Origineel geplaatst door Division
Ik heb gister nog een tijdje gepraat met enkele mensen die hun virus (waaronder ook de TI) weg hebben gedaan om nu de Virus powercore te gebruiken, en dat ze hier nog geen seconde spijt van hebben gehad. Het kwam er op neer dat je met een powercore PCI MK2 unplugged (€ 500) en een unlimited license voor de virus plugin (€650) een 64-stemmig / 16 parts beest hebt wat het integratievoordeel vanzelf al meeheeft (zijnde een VST) en gewoon goed werkt
(Als je nog een extra powercore kaart erbij hangt loopt dit zelfs tot het dubbel op, en je kan iets van 4 poco's nemen in 1 systeem meen ik)
Ik denk dat ik meega op dit idee, ik krijg er gewoon het beste gevoel bij
Om het knoppengemis te compenseren haal ik er dan wel een tascam us-2400 bijDat gun ik mezelf wel na een week met gemiddeld 40 °C koorts in bed te hebben gelegen
![]()
Dus dan ga je heel veel geld uitgeven aan een 2 jaar oude soft-versie van een Virus A/B,terwijl je voor minder geld een TI hebt die beter klinkt en een veel,ja echt,veel uitgebreidere synth is ?
Je mist dan bijvoorbeeld de hypersaw,uitgebreide wavetables,extra en betere filters,duizenden presets,de uitgebreide mod matrix,de veel betere fx enz.enz.)
Je moet het zelf weten,maar naar mijn idee is het echt appels met peren vergelijken...

)
Dat gun ik mezelf wel na een week met gemiddeld 40 °C koorts in bed te hebben gelegen