dione
hardkoor
Origineel geplaatst door koekebakker
opgelost!Een backupje wan windows terugzetten hielp.
wat ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door koekebakker
opgelost!Een backupje wan windows terugzetten hielp.
Origineel geplaatst door dione
mmm...heb het laatste OS er op staan...nu wil ik 'm openen maar Virus Control blijft op z'n openings scherm staan :
"Initializing Virus TI and syncing memory.This might take a couple of seconds"
hij schakelt wel in seq mode en geeft ook aan dat usb werkt en clock gesynced is...maar verder gebeurd er dus niks...
iemand een suggestie ?
Origineel geplaatst door Sjoshke
Ben ik dan de enige met dit probleem? Of update niemand de OS?
Niemand??

Origineel geplaatst door Bammel
Dit heb ik ook gehad; plus vastlopende automatisering als hij het eens wel deed.
Na veel trial and error ben ik er achter gekomen dat de bijgeleverde USB kabel niet deugt. Sinds ik een andere kabel gebruik werkt het feilloos!
Het originele kabeltje heb ik naar Access gestuurd, maar ik heb nog geen antwoord. De moeite van het proberen waard denk ik.
Groeten,
@

Origineel geplaatst door Mark28
Welke USB kabel raden jullie aan om te gebruiken/kopen? Ik denk dat ik ook maar een nieuwe ga kopen en kijken of ie dan helemaal bug vrij is.

Origineel geplaatst door Mark28
Welke USB kabel raden jullie aan om te gebruiken/kopen? Ik denk dat ik ook maar een nieuwe ga kopen en kijken of ie dan helemaal bug vrij is.
ikzelf heb een vrij dikke van mijn M-audio USB (niet langer dan 2 meter!)Origineel geplaatst door dione
Access zegt nu dat ik de latency van m'n souncard moet verhogen...terwijl bij vorige problemen mij aangeraden werd om 'm op 10ms te houden,dat werkte ook goed....
Er zijn problemen met bepaalde latency settings zeggen ze...
op 20ms latency werkt ie nu wel goed....maar het inspelen gaat dat wel kut...
Access zegt nu dat ik de latency van m'n souncard moet verhogen...terwijl bij vorige problemen mij aangeraden werd om 'm op 10ms te houden,dat werkte ook goed....
Er zijn problemen met bepaalde latency settings zeggen ze...

Origineel geplaatst door quifster
je gebruikt neem ik aan toch niet de soundcard van de virus zelf?
nee...ik heb een E-Mu 1820m...
maar goed,de TI werkt nu tenminste...
Origineel geplaatst door quifster
ok, in dat geval gok ik erop dat je door de bandbreedte van je usb heen raakt af en toe. de ti gebruikt tot 63 procent van je bus. check de bandwidth requirements van je usb 1.1 host controller. als daar teveel apparaten op zitten dan is het verklaarbaar. Het schijnt (ik heb het nog niet gecontroleerd) dat de nieuwe firmware nog meer bandwidth gebruikt.
beste is om een pci2usb kaart erin te zetten dedicated voor de ti.
ik hoop dat dat je probleem is, want dat is is in ieder geval simpel op te lossen
What is lowest latency setting known to work ?
Because i don't like playing at 20ms latency,playing the TI live is then
really awkward.
Last time i had problems with the TI,your support told me that 10ms latency
was okay,and everything worked okay.So i'm a bit disappointed that a new set
of drivers and os only results in higher latency settings.
Is this going to be fixed soon ?
Thank you for your mail. Yes, this will be fixed in an upcoming version. In the meantime you can use
the direct monitoring feature of OS 1.2.1 if an analog out is connected to a mixing desk or so.