Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Één schroefje aan de achterkant zit zo ongelooflijk hardnekkig vast en is met geen mogelijkheid los te krijgen (schroefkop al zo'n beetje aan gort gedraaid, helaas van die goedkope pisbakkenstaalschroeven) dat ik die poging maar heb gestaakt. Ik heb geen zin om de module onnodig te beschadigen.

Origineel geplaatst door michiel blanken
Wat en kickass geluiden zeg toch maar hard gaan sparen voor een TI![]()

Origineel geplaatst door RedTitan
Sterke sounds man!!!
Je vroeg of nog meer mensen hun eigen sounds maakten, maar dat is toch wel een hele kunst, om zulke sounds te produceren als jij laat horen. Respect!
Zelf bewerk ik liever presets naar eigen eer en geweten, en vaak lijken ze dan niet meer op het origineel. Als muziek je hobby is, en tijd spaarzaam moet je kiezen ey![]()
Ga je je soundbank aan de man brengen voor een bescheiden bedrag, of vrijelijk uitgeven? In beide gevallen ben ik geinteresseerd!

Origineel geplaatst door AlonsoMos
Op aanraden van een aantal forumleden ben ik eens gaan kijken naar Ableton Live.
Ik heb net de Virus in Ableton gehangen en ik kan een aantal midi sporen routen naar de TI
De sequencer speelt zijn track keurig naar het juiste spoor van de TI af alleen hoe zorg ik ervoor dat mijn klavier ook het juiste spoor speelt?
Nu gaan alle noten naar spoor 1.
Een part kiezen (met de part knoppen) op de TI heeft geen zin.