Nou, het is toch een desktop geworden. De KB is slecht leverbaar en de 13e maand viel toch iets tegen (bleek na navraag)
Gisteren bij Feedback opgehaald. Een winkel (een beetje) in de buurt vond ik wel prettig, vooral i.v.m. garantie en service. En terecht blijkt nu! Op m'n werk heb ik eerst nieuwe software gedownload, geinstalleerd en een firmware upgrade gestart. Loopt dat firmware upgrade programma vast tijdens de upgrade. Virus helemaal dood! Gewoon op een nieuwe Dell, out of the box! Ik Feedback bellen, blijkt de USB2 implementatie op Dell computers niet helemaal tof te zijn. Nog een paar tips gekregen, maar het mocht niet baten. Vanmorgen dus weer langs Feedback en ik krijg gewoon een nieuwe mee! Niks moeilijk doen of standaard helpdesk vragen stellen. Dat vind ik toch wel top hoor, via postorder was het een heel ander verhaal geworden! (moet er niet aan denken...

) Ik weet dat veel mensen hier niet altijd positief over Feedback zijn, maar ik ben nu wel erg blij met mijn keuze om 'm daar te kopen!
Maar goed, dat was het aankoopverhaal. De firmware upgrade ging thuis gewoon goed en ik zit nu al een uur paar met glimmende oogjes naar de LED's te kijken en aan die knoppen te draaien. Wat een beest, zeer bruikbare presets ook! De vorige firmware's heb ik niet meegemaakt, maar ik vind het ook erg goed werken in cubase met die Virus Control.
Ik heb mijn JP-8080 op de input aangesloten en probeer nu uit te vinden hoe ik deze door kan lussen naar de USB L&R 2, vooral voor de FX overigens. Mocht iemand zo nodig willen helpen, dan graag, maar ik heb de manual nog niet uit dus ik ga het ook eerst zelf proberen uit te vinden.
Ik ga maar weer eens aan een paar knoppen draaien!