Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door virkaz
Nog een vraag:
Mocht ik de controller mogelijkheid gebruiken, dan loopt die via USB nietwaar?
Moet ik de Virus TI dan ook als ASIO soundcard ingesteld hebben met dus het nare gevolg dat ik m'n RME niet meer kan gebruiken?
Of kan ik de controller mogelijkheid via USB gebruiken, de sounds uit de 6 analoge outputs halen én m'n RME gebruiken als ASIO bron?
Bvd

Origineel geplaatst door pass-out
ik heb de key versie gekocht bij een winkel in arnhem (scharrenberg) ik heb dit gedaan omdat ik bij zon duur apparaat gewoon wat meer zekerheid wil hebbnen. Ik wist dat ze daar heel goed zijn qua service en de prijs was normaal gesproken normaal: 2259. Gelukkig had ik nog een yamaha psr 730 staan dus kon ik met inruil de virus voor 2000 meenemen
wat anders, ik heb die 1.2.4 update ook maar soms blijven arpeggios nog wel ernaast lopen. niet bij het afspelen in cubase sx3 maar wel bij het exporteren van muziek, in de geexporteerde versie loopt het er flink naast. nu los ik dit heel simpel op, ik exporteer alleen de arpeggio als wav die ik vervolgens weer in cubase leg en strak trek. ik vind het geen probleem om zo te werken daar ik de ti alleen met usb gebruik en ik meestal meer dan 2 sounds eruit haal. omdat in cubase maar 2 sporen van de ti zijn moet ik toch alle ti geluiden exporteren om ze even goed te equen!
een vraagje toch: komt er in de toekomst een mogelijkheid dat meerdere sporen aanwezig zijn in cubase? bijvoorbeeld dat je 5 geluiden van de ti op 5 verschillende sporen kan gooien in cubase?
Origineel geplaatst door koekebakker
Is dat niet zo met alle digitale synths? droge sounds zijn nooit echt boeiend naar mijn idee.
Origineel geplaatst door dione
Wat mij nou opvalt na een aardige tijd werken met de TI : heel veel presets verzuipen in de reverbs en chorus...phase-problemen alom...en als je de fx weghaalt blijft er niks over van de sound...jammer...