Ervaringen Virus TI

Origineel geplaatst door PegaSus2k6
Dear Kumara van der Gaast,

We received your Question. Thank You for shopping at boxymusic.com !

Wij zullen u deze integraal terugbetalen.
Met onze excuses voor het eeuwig uitblijven ervan.
Graag uw internationale bankgegevens (IBAN en BIC) zodat we dit snel kunnen uitvoeren.

Thank You again for shopping at boxymusic.com !

Top!
is ook niet meer dan terecht dat je je geld eindelijk terugkrijgt.
Dus zodra je het geld terug hebt , ophalen die polar in de winkel :), je hebt er nu lang genoeg op gewacht lijkt me.

Het enige wat je van boxymusic zult ontvangen is spam email... en van alle andere piens partners trouwens ook. Ik erger me mateloos aan die tent.

Eigenlijk zouden ze ook met rente terug moeten betalen, maargoed. Goede zaak dat
het zonder problemen goed gaat komen.

Origineel geplaatst door PegaSus2k6
Haha ok,, is die winkel te vertrouwen? :D
Thanks allen. :halleluja

En of die te vertrouwen is!

Tenminste ik heb er goede ervaringen mee. Jan morel heeft mij een focusrite mixmaster verkocht, als nieuw, en zeer goed verpakt opgestuurd :)

BTW pegasus... .waarom koop je geen Virus TI zonder het poolbeertje ?

Voor de volledigheid heb ik ook de bestemmingen maar even erbij geplakt.

SOURCE :

ti1.gif

En de BESTEMMINGEN

ti2.gif

Waarom er geen HI freq en Low freq bij zitten is mij nog steeds een raadsel. Dat heeft
waarschijnlijk alles met de architectuur van de synth te maken want zoiets vergeet je niet
als het wel mogelijk is.

Origineel geplaatst door Alan
En of die te vertrouwen is!

Tenminste ik heb er goede ervaringen mee. Jan morel heeft mij een focusrite mixmaster verkocht, als nieuw, en zeer goed verpakt opgestuurd :)

Heb ze een mailtje gestuurd, nog niets terug gehad. Maar heb goede ervaring met de duitse winkel "Thomann.de".. (heb daar mijn M-Audio FireWire 410 en Spectrasonic Stylus RMX ook weg).. hebben jullie ervaring met die winkel? Anders koop ik em daar :)

thanks koekebakker:biertje: kan ik me beetje verder orienteren op de ti
Origineel geplaatst door koekebakker
Voor de volledigheid heb ik ook de bestemmingen maar even erbij geplakt.

Ik vind 'em vrij saai. Toen het introotje van 16 maten zich weer ging herhalen heb ik 'em
vooruit gespoeld, maar het nummer kwam niet echt los. Het mist in mijn opzicht energie,
variate en een boeiend accoorden schema. Ik wil je niet onderuit halen hoor maar das
mijn mening :biertje:

PS. dit is niet echt de plaats voor track dumps.

Origineel geplaatst door koekebakker
Ik vind 'em vrij saai. Toen het introotje van 16 maten zich weer ging herhalen heb ik 'em
vooruit gespoeld, maar het nummer kwam niet echt los. Het mist in mijn opzicht energie,
variate en een boeiend accoorden schema. Ik wil je niet onderuit halen hoor maar das
mijn mening :biertje:

PS. dit is niet echt de plaats voor track dumps.

Ook niet voor recenties denk ik... ;) Als het puur bedoeld was om de TI te demonstreren, waarom niet? Er staat wel meer sniples en tracks in dit topic. Van mij maggut! :mega: ;)

Back