Ervaringen Virus TI

Origineel geplaatst door koekebakker
Ik vind 'em vrij saai. Toen het introotje van 16 maten zich weer ging herhalen heb ik 'em
vooruit gespoeld, maar het nummer kwam niet echt los. Het mist in mijn opzicht energie,
variate en een boeiend accoorden schema. Ik wil je niet onderuit halen hoor maar das
mijn mening :biertje:

PS. dit is niet echt de plaats voor track dumps.

Dat van de dumps, dat weet ik, het was meer voor de TI thread bedoeld.
Maaruh, tja, variatie... altijd lastig... tnx 4 da tip.

Re: Virus TI track

Re: Virus TI track

Origineel geplaatst door virkaz
Virus TI trackje:

Title: Totally Infected (hoe kan het ook anders :))
Genre: Trance
Mix: kan beter

Percentage TI: 50%
Percentage REST: 5% Alesis ION(FX) 45% Battery

Mature Beats - Totally Infected

Gave track!

met wat kleine aanpassingen zou je hier een mega vette track van kunnen maken. Ik zal in de track sectie op het andere forum waar je deze track gepost hebt wel even wat inhoudelijke opmerkingen over de track maken, aangezien dit een virus ti ervaringen thread is.

Heb em bij Thomann besteld :D .. enige op voorraad.. 2300 Eurie dat wel.. :)
Ben benieuwd. Heb dusver goede vertrouwen in hun.

Origineel geplaatst door PegaSus2k6
Nou heb geen goede ervaring tot nu.. besteld bij THoman.de ,, alles ging prima.. gisteren ontvangen.
Lees de rest hier maar:

http://virusti.com/forum/index.php?act=ST&f=10&t=2176&

:(

Hmmm. dat zuigt. Dus als ik het goed begrijp komt er geen geluid uit de Polar als je het klavier gebruikt, maar je
hoort wel een testgeluid d.m.v. de shift en search combi. Ook gebeurt er geen hol bij een midi input van de PC
naar de Polar. Als zelfs Ben Crosland het niet weet... dan MOET ie wel stuk zijn. Zeer veel success. ik kan mij voorstellen
dat je je haren uit je kop trekt. Er staat een schofterig coole synth voor je neus maar je kan er niets mee...

Hmmm... Heb je de demo song al afgespeeld? misschien speelt ie' ook over de ingeboude midi aansturing.

Ik denk dat de connectorkabel van je keyboard los zit..
Dit kwam ook al voor bij de virus kc en de kb.
Moet je hem wel open maken, klik en hij zit weer vast.
anders terugsturen en dan moeten ze het bij thomann doen.
zijn ze in de fabriek vergeten vast te zetten.

tenminste als je ook niets hoort met je hoofdtelefoon op..

Origineel geplaatst door Saskija
Heb je al geprobeerd om de firmware te updaten? Desnoods een oudere versie?

Ja,, 1.24 en zelfs 1.23.. moet ik doorgaan tot de oudste? .. wil iig alles proberen voordat ik em opstuur naar Deutschland. :)

Bedankt voor de hulp! .. en haha ga em maar niet openschroeven.. Zit er een verzegeling op trouwens?

mijn eerste post met Vista!!..... maar dat terzijde.

Als je alle firmwares hebt geprobeerd ligt het daar zeker niet aan. Ik zou 2.0 erop knallen en ém open schroeven of terug brengen. Durfje echt niet te kijken? :)

Laatst gewijzigd:
mijn eerste post met Vista!!..... maar dat terzijde.

Als je alle firmwares hebt geprobeerd ligt het daar zeker niet aan. Ik zou 2.0 erop knallen en ém open schroeven of terug brengen. Durfje echt niet te kijken? :)

Laat ik het zo zeggen,, heb slechte ervaringen met dingen openschroeven "Videokaart, Mp3 speler" haha.. maar ja heb echt geen zin om dat ding terug te brengen naar Duitsland,, en zeker weer paar maand wachten op vervanging.. zal nu even oudere firmware eropknallen.

Origineel geplaatst door Roel
zit weinig anders op dan opsturen ben ik bang.. het toetsenbord doet echt helemaal niets???

Geeft minimale resultaten in Midi-OX,,, als ik een toets indruk knippert het lampje heel eventjes dan stopt ie weer,, en gaat na een tijdje weer haperend verder. Heb het idee dat het signaal wat die uitgeeft te zwak is.

Duidelijk... terugsturen. Dit betekent dat de toetsen connector niet los zit.

Was ik al bang voor idd.. tja baal hier wel verdomd veel van,, 2300 Euro betaald voor dit apparaat. Kan em gebruiken als de desktop versie haha.

Origineel geplaatst door PegaSus2k6
Was ik al bang voor idd.. tja baal hier wel verdomd veel van,, 2300 Euro betaald voor dit apparaat. Kan em gebruiken als de desktop versie haha.

LOL :D

Altijd beter dan de gouden kamper polar!

wie heeft die gewonnen eigenlijk? is daar iets over bekend?! :D

Back