Dat zou wel een zeer kwalijke zaak zijn. Dan mag access ook wel
expliciet op de Virus TI doos zetten dat ie niet geschikt is voor
configuratie x of y.
Maargoed, de TI is wel de synth waar de meeste problemen mee
zijn. En dat het na 3 jaar nog steeds niet opgelost is vind ik
ronduit schandelijk. Laten ze eerst de TI fixen alvorens ze nieuwe
zooi als de snow lanceren. Het zal waarschijnlijk een hardware issue
zijn in de TI zelf die niet op te lossen is, maar iedere keer schijn
updatejes uitbrengen is geen oplossing maar riekt echt naar pappen
en nat houden.
Ja en nee. Ik ben het met je eens dat een dergelijk product door en door getest hoort te zijn. Echter vermoed ik USB controllers als 1 van de oorzaken. Je noemt de Virus Ti de synth met de meeste problemen en dat is misschien ook wel zo. Maar ga wat de virus doet eens vergelijken met andere synths. Enige fabrikant die het ook heeft geprobeerd is yamaha met mlan en laten we concluderen dat dat ook niet echt een succesverhaal is geweest. In het begin waren de problemen hiermee nog veel groter. Terug naar USB controllers:
Er zijn vele smaken en merken aan on-board (op het moederbord) usb controllers. En hiermee ook vele verschillende kwaliteiten.
Een hardware issue issue in de Ti is het op zeker niet, waarom zou het anderen bij vele mensen prima werken? En de snow introduceren, tja, denk je echt dat ze daarvoor compleet terug naar de tekentafel moesten?
Verder zullen er ongeacht het product altijd mensen zijn die problemen ervaren en nogmaals als je zelf al zegt dat je nagenoeg 100% zeker bent dat het probleem in fruityloops zit...... leg je er dan bij neer.
Expliciet op de doos zetten op welke configuratie iets werkt of niet werkt? Dus je verwacht van access dat ze elke combinatie van videokaart, moederbord, cpu, audio interface, netwerkkaarten, USB apparaten etc. etc. gaan maken en jou dan gaan vertellen welke wel en niet werken? Verwacht je dat dan ook van microsoft toevalllig? (Verwacht je ook dat
Wat access heeft aangetoond (net als yamaha met Mlan) is dat het integreren van dergelijke apparaten in een DAW een monsterklus is. Bij de één werkt het direct uit de doos feilloos, de ander heeft niets dan problemen. En het makkelijkste is dan natuurlijk om te wijzen naar de fabrikant echter zal het bij mij verre van de eerste keer zijn dat ik problemen had met product A gebruiken op product B waarbij de problemen werden veroorzaakt door product C.
Je beschuldigd Access van "pappen en nathouden" waarbij ik denk dat je bedoelt dat ze proberen de problemen te overleven door het zo lang mogelijk te rekken maar ik zie ze behoorlijke vooruitgang boeken. Ben het mee je eens dat de introductie van het apparaat erg slecht is verlopen, ik heb de ti toen dan ook niet gekocht maar pas VEEL later. Echter doen ze echt wel hun best en antwoorden ze goed op supportcalls. Je moet access ook niet gaan vergelijken met 1 of andere fabrikant met 200 ontwikkelaars in een grote ontwikkelstraat. Het is en blijft een relatief klein bedrijf met een aantal ontwikkelaars.......
Ik snap je frustratie maar als je zelf aangeeft dat Fruity het probleem is moet je kiezen wat je doet. De Ti weg of Fruity weg. Die keuze heb je nu blijkbaar gemaakt dus waarom nog elke dag klagen over Access? Ik heb echt het idee dat je niet achter je eigen keuze staat.........
De enige fout die Access naar mijn mening echt heeft gemaakt is in de ontwerpfase kiezen voor USB ipv Firewire.