quifster
Gepokt en gemazeld
Access zou mogelijkerwijs wat meer kunnen wijzen op de mogelijke impact van het draaien van een beta overigens.
ja vind ik ook wel, dat ze beta's publiek available maken vind ik een slechte zaak. Veel mensen hebben geen idee waar ze mee bezig zijn en updaten klakkeloos elke versie zonder zich te realiseren waar ze mee bezig zijn.
Daar komt bij dat ik ook wel vind dat Access het een beetje te simplistisch voorstelt dat Total Integration gebeuren. De werking is voor een groot deel afhankelijk van de computer setup waarop deze draait.
Nou merk je toch wel in de praktijk dat muzikanten in het algemeen weinig kennis hebben van hoe ze een computer installatie moeten opzetten. Zeker als het gaat om midi, usb en windows installaties is het kennis niveau erg laag.
Dat is natuurlijk niet vreemd, want een muzikant wil gewoon muziek maken

Maar ik denk wel dat dat een groot gedeelte van de tweedeling van ervaringen verklaart. De wat technischere mensen met feeling voor computers zullen in het algemeen wat minder problemen hebben met USB Integratie dan de mensen die zich meer met muziek bezig houden dan met hoe een computer geinstalleerd dient te worden.
dus het lijkt mij vrij simpel:
beta's alleen installeren als je weet waar je mee bezig bent en de gevolgen kan handelen als de beta niet doet wat je verwacht (dus terugkeren naar een vorige versie)