Alex Omega
a.k.a Brainthief
met welk programma?
ableton gewoon rec knop, cubaas met de R en W knop
ableton gewoon rec knop, cubaas met de R en W knop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.het zit je nog steeds niet echt lekker he, dat je het niet voor elkaar kreeg om de ti stabiel in je omgeving te krijgenAls dit het geval blijkt is het wel een zeer slecht stukje programmeerwerk. Aan de andere
kant is dit simpel op te lossen door Access in de nieuwe beta.
Niet dat julie hier iets aan hebben trouwensSuc6 met het vervelende beest.

koekebakker heeft gewoon spijt dat ie geen virus meer heeft.....
@boelie:
idd, das wel essentieel![]()

en zeg eens eerlijk.. Wie gebruikt nou al die parts? Ik heb genoeg aan de 4 parts die de snow mij geeft.
En dan natuurlijk aan de parameter draaien die je wilt automatiseren..

Ik werk al tijden met de oudere versie 2.7.5.0
[...]
En mocht het problemen geven ik niet meer aan de oude software kan komen..

Heb (bijna) alle versies vanaf 2.7.0.46 nog op schijf staan, dus mocht het nodig zijn... stuur even een PB
Vanaf 3.0 werkt de Ti hier eigenlijk pas zoals het zou moeten.
helaas, ook mijn oplossing was niet de ultieme oplossing, sinds ik overgegaan ben op cubase 5.1 heb ik het nu ook regelmatig dat de virus ti niet start in cubase met de melding 'audio driver failed'.

Dat probleem heb ik ook, sinds ik van Cubase SX 3 ben overgegaan op Cubase 4. Had eigenlijk een beetje gehoopt dat Cubase 5 dat probleem zou oplossen...
Blijft nog steeds een raadsel waarom hij de ene keer wel start en de andere keer "audio driver failed" geeft. Het zijn ook maar een paar tracks die hier last van hebben. Gelukkig is het de laatste tijd weer wat minder.
Blijft een vaag probleem...
ja
ik heb wel een workaround die werkt inmiddels.
als je cubase start, dan moet je zonder eeen project te openen de virus vsti even laden. Daarna verwijder je hem weer.
elk project wat je daarna inlaadt werkt dan vervolgens. Je krijgt dan geen audio driver failed meer.
Aangezien dit een simpele workaround is vind ik het niet zo erg meer, nu werkt het tenminste weer.
maar vaag is het zeker.