Ervaringen Virus TI

die derde output is er toch al lang (sinds os 3 geloof ik). En je kan dan een input opofferen ofzo

je moet dat in de common properties van de plugin aangeven, dat is zo'n functie die switcht tussen common en nog iets en staat denk ik rechts. Daarin kan je dan de USB configuratie gaan instellen: maar ik weet het ook niet echt exact vanbuiten lol

Zoals Cosmic al ongeveer aangaf.....na het opstarten van de Virus Control plugin in je favoriete DAW....kun je in de meest rechtse tab daarvan wat instellingen aanpassen van je outputs e.d....daar even neuzen om dit te veranderen.

Thanks! Zeker ff checken!

Zal ook de handleiding maar even printen.
Zit wel een boekwerk bij, maar dat is een quickstart guide.

- Update:

Thanks! Het werkt!
Binnenkort nog eens een set kabels halen voor de physical output. Dan kunnen alle instances op een los kanaal :D

Laatst gewijzigd:
Misschien een domme vraag, maar kan je zowel de virus ti 1 als de ti 2 tegelijk gebruiken? En kan je ze op dezelfde software laten draaien? Heb beide hier nu staan. Als ik de ti 2 aan de software van de ti 1 koppel dan geeft hij aan dat hij een update nodig heeft.

Misschien een domme vraag, maar kan je zowel de virus ti 1 als de ti 2 tegelijk gebruiken? En kan je ze op dezelfde software laten draaien? Heb beide hier nu staan. Als ik de ti 2 aan de software van de ti 1 koppel dan geeft hij aan dat hij een update nodig heeft.

volgens mij kan dat inderdaad. (hij vraagt bij de installatie of je een 2e wil installeren als ik het me goed herinner) Zorg er wel voor dat beide ti's dezelfde firmware versie hebben, dan zou die die update melding niet moeten geven, tenzij je maar 1 ti aangemeld hebt in de software.

vandaag m'n CC-121 geinstalleerd, wat een geil ding zeg, werkt véél handiger dan de Mackie controll die ik voorheen had

volgens mij kan dat inderdaad. (hij vraagt bij de installatie of je een 2e wil installeren als ik het me goed herinner) Zorg er wel voor dat beide ti's dezelfde firmware versie hebben, dan zou die die update melding niet moeten geven, tenzij je maar 1 ti aangemeld hebt in de software.

Ok thnx. Ik ga het binnekort een keer proberen. Zijn er misschien mensen die zowel de ti 1 als de ti 2 draaien?

Hij gaf de melding dat ik alle Ti's aan moest zetten. Zo gezegd zo gedaan. Helaas zegt hij dat hij maar 1 ti kan vinden.

Iemand nog ideeen?

vandaag de ti 2 desktop besteld!
kan niet wachten!

Hier op Windows 7 vind ik het allemaal in de Virus Control nog vrij traag reageren.
Andere ook bekend met dit probleem?

Back