Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hier op Windows 7 vind ik het allemaal in de Virus Control nog vrij traag reageren.
Andere ook bekend met dit probleem?
Hier op Windows 7 vind ik het allemaal in de Virus Control nog vrij traag reageren.
Andere ook bekend met dit probleem?
Hebben jullie ook last van het feit dat de stekker die in de adapter gaat heel los erin zit?!
Ik hoor zelfs een knisperend geluid wanneer ik enigszins doordruk (niet hard...)

Ehm...nee.....
Misschien even niet meer aansluiten en vervangen? Mijn 2 cent

Aansluiten lukt sowieso niet omdat er geen stroomtoevoer is
tevens leek het mij niet erg verstandig om een adapter die kortsluiting maakt aan te sluiten op een apparaat van 1600 euro. Maar bedankt voor je 2 cent
Ja ik vond het zelf ook nogal vreemd...Morgen nieuwe adapter ophalen, de winkel had er ook nog nooit van gehoord.
Thx anyway!

Kleine issue:
Tempo Sync To External Midi zorgt voor BPM fluctuaties met als resultaten dat arps niet goed lopen. Zowel in USB mode als traditioneel met midi, zowel in Cubase als in Logic, zowel USB disconnected als connected.
Work around: sync to midi tempo uitzetten en gewoon song BPM instellen als Patch tempo en Sync To Midi Clock uitzetten.
Waarom ik denk dat het aan de TI ligt: mijn MD en Lexicon programs geven het actuele tempo weer en die staan allemaal poepstrak op 128bpm. Hetzelfde program in mijn Virus Rack XL loopt ook strak. Al mijn gear zit aan een Midex8.
Check de bijlage.
Links: Synced to External Midi
Rechts: Internal Sync
Zowel links als rechts zijn losse takes, beiden met de metronome click. Beide tracks zijn dus netjes gealigned. Je hoort duidelijk het verschil. Deze take is genomen in Cubase SX 2 op de traditionele wijze (midi via Midex8, dus niet via USB), USB cable disconnected en in Single Program mode. Dit om uit te sluiten dat het komt door USB-midi lag.
Cheers.
Jostiii.