access1
Vintage lidl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
gewoon in de gui links output selecteren
weet iemand hoe de softknobs werken?
in de manual/tutorial lees ik bij een bepaalde patch: "turn soft knob 2 all the way down"
ik zie wel waar ie aan gelinkt is maar waardoor worden ze aangestuurd? Zal het wel niet begrijpen maar: waar zit softknob 2?? :$
Ik heb op dit moment een Virus KC. Echt een geweldig ding alleen heeft deze veel te weinig polyphony.
Om dit probleem op te lossen ben ik van plan om een nieuwe virus te kopen.
Nu zit ik heel erg te twijfelen tussen de desktop en de Snow versie.
Kunnen Snow bezitter mij vertellen of de interface goed is of echt heel onhandig of proggen de meeste met de computer.
Raakt de polyphony snel op als je unison 3 tot 4 keer stack.
Ik kan met mijn virus meest maar 2 degelijke patches te gelijk spelen met mijn seqencer.
De reden dat ik geen 2de hands C versie wil is vanwege de extra functies in de nieuwe OS van de TI modellen.
Iig bedankt
Kunnen Snow bezitter mij vertellen of de interface goed is of echt heel onhandig of proggen de meeste met de computer.
Ik wou even melden dat Access echt bijzonder fijne klantenservice heeft!
Door een onhandigheidje had ik een knopje (het kapje, niet de potmeter) van m'n Virus TI beschadigd en dat zat me erg dwars. Gemaild met support, vriendelijke medewerker mailt terug, en een paar dagen later had ik een envelopje met daarin een nieuw knopje. Gewoon, kosteloos, service van de zaak.
Grote klasse!![]()