Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door jaccis
voor degene die al in het bezit zijn van de virus B ( ikzelf een indigo 1)
wat is de meerwaarde van de TI voor ons ?
Op welke gebieden ga ik erop vooruit ? Waarom zou ik een virus TI kopen en mijn oude virus eventueel van de hand doen ?
voor degene die al in het bezit zijn van de virus B ( ikzelf een indigo 1)
wat is de meerwaarde van de TI voor ons ?
Op welke gebieden ga ik erop vooruit ? Waarom zou ik een virus TI kopen en mijn oude virus eventueel van de hand doen ?
verspreid over 49 pagina's![]()

Origineel geplaatst door dione
Dat ga ik niet allemaal lezen....dus heb ik 'm maar alvast besteld....kan ik over een paar weken enkele paginas meedoen...![]()

Origineel geplaatst door RedTitan
Dat zijn manieren daar kun je mee thuis komen![]()
![]()
![]()
..Voor de rest heb ik als aanvulling de nodige softsynths en als sequenser Cubase SX 3..Moet een goeie combinatie zijn
Origineel geplaatst door Wiseguy
Vraag ik me ook af en nee ik ga niet naar de winkel om te luisteren![]()
Papierspecs zeggen mij over het algemeen niet alles, geluid en nuttige mogelijkheden ter verbetering van het geluid wel.
Ik ben erg tevreden over mijn "oude" Virus rack in combinatie met mijn Kenton Control Freak, vraag me dan ook echt af of het de pak um beet € 1500,- met mijn set prijsverschil waard is.
Ik verwacht eerlijk gezegd toch een beetje hetzelfde karakter met meer mogelijkheden.................kan het natuurlijk helmaal mis hebben.
DJ Riego;
Ik denk dat jij voorlopig weinig aan je VSTi komt !!
Je hebt een zeer goeie beginsynth gekocht ()
als je alle patches gaat downloaden kom je wel aan de 6000 patches voor je virus !!
Niet eens geluisterd in de muziekwinkel maar gewoon gelijk besteld haha..