Akai MPC2500 manuals online

cowbell

Stamgast
mpc2500-01.gif

Was een beetje aan het neuzen bij de 'achterdeur' van Akai Japan (lang leven hun onbeveiligde directories) en wat kom ik tegen... de manuals van de MPC2500
QUICK MANUAL
OPERATOR'S MANUAL

maak je niet druk, Akai slaapt al jaren :Z
Ze kunnen ze hoogstens een andere naam geven en de directories beveiligen. Dan upload ik ze wel effe *D

Bericht door een moderator:
leuk ja, gearnieuws nee

Origineel geplaatst door Pjotr G
Bericht door een moderator:
leuk ja, gearnieuws nee
'k had 'm onder nieuws geplaats (niet gearnieuws). Een aantal mensen zijn nieuwsgierig naar wat deze nieuwe MPC voor mogelijkheden heeft.
Nieuws ja, algemene discussie nee :geslaagd:

als dit volgens de ijverige moderator dan geen nieuws is kan het dan op z'n minst geplaatst worden waar het hoort, bij samplers ofzo.
Algemene discussies.... als ik een algemene discussie wil loop ik wel effe naar m'n buurman.

Deze thread is de interessantste thread van alle mpc threads die hier lopen 8~

Misschien kunnen de mots deze samenvoegen met: "Enquete: MPC2500" ?? :eureka:

Dit is voor alle moderators die niet geïnteresseerd zijn in deze nieuwe MPC 8o)

Attachments

• 2500.jpg
    2500.jpg
    38,5 KB · Bekeken: 91
Toevoegen aan Downloads

Toevoegen aan Downloads

Ik zal de documenten toevoegen aan de downloads - manuals sectie

Re: Toevoegen aan Downloads

Re: Toevoegen aan Downloads

Origineel geplaatst door CraZ
Ik zal de documenten toevoegen aan de downloads - manuals sectie
Ben je nu serieus? Aan de 'downloads' toevoegen lijkt me niet nodig want binnenkort zijn ze gewoon via de Akai site te vinden.
Een paar uur nadat Akai Japan ze gisteren geupload had plaatste ik de links hier bij "nieuws". Een uur later wordt de thread in "algemene discussies" gedumpt omdat het geen nieuws zou zijn....
Punt is dat dit apparaat gloednieuw is, pas over een maand of twee hier te koop is en een aantal mensen benieuwd zijn wat het wel en niet kan.

INLAND EMPIRE heeft gelijk, samenvoegen met de "Enquete: MPC2500" is een beter idee. Als jullie het niet doen dan hang ik 'm er zelf wel onder en verwijder ik deze.

Back