Siel en Suzuki sx500 power vraagje

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Ik heb inmiddels de adapter opgehaald bij de verkoper....De Siel heb ik teruggebracht ivm niet te vinder adapter...mischien dat ie hem volgende week vind....Nu heb ik dus een Suzuki SX500 inlc cartridge en adapter...chillll

Dan bouw je die adapter toch na zodat je er 2 hebt.

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
DK 80 en sx500 zijn volledig indentiek

Zowel kwa funkties als adapter zijn ze verschillend.
Het enige veschil in de adapter is, dan die van de DK-80 2 aansluitingen heeft zodat je de DK80 en EX-80 (=SX500) op 1 adapter kan aansluiten.

Kwa synth funkties zijn er ook wat verschillen. Ik heb hier de handleidingen dus kan het weten. :)

Ik wil niet nog meer verwarring scheppen hoor, maar volgens mij zijn de volgende Synths het zelfde:

Siel ex-80=Siel dk-70=Suzuki sx-500
De Dk-80 is toch net ff wat anders heeft meer stemmen en volgens mij bi-timbraal

Heb zelf een dk-80, dk-70 en suzuki sx-500 gehad.
Ik heb er een soort haat-liefde verhouding mee geloof ik.
Ik verkoop ze steeds weer, mis ze vervolgens toch wel en koop weer een andere.
Het blijven best leuke synthjes mits je er niet te veel voor betaald.
(iig geen 150 euro voor een Suzuki zoals ik hier laatst zag staan:duivels: )

Ik heb een EX-80 en een DK-70 en deze hebben verschillen (buiten het keyboard natuurlijk).

Volgens mij was de EX-80 de module van de DK-80

groetjes,
Tim

Origineel geplaatst door synthebin
Ik heb een EX-80 en een DK-70 en deze hebben verschillen (buiten het keyboard natuurlijk).

Volgens mij was de EX-80 de module van de DK-80

groetjes,
Tim

Ik beide gehad (ex80 heb ik nog) de Dk70 en de EX80 en die excact hetzelfde qua archtectuur.

Origineel geplaatst door Septic
Ik beide gehad (ex80 heb ik nog) de Dk70 en de EX80 en die excact hetzelfde qua archtectuur.

Ja, maar er zijn een paar kleine verschillendjes tussen alle modellen.

Hetgeen ik het leukste vind aan de SX500, is dat je de lfo's (en natuurlijk de rest!) via Cc's kunt automaten. Hierdoor heb je zoveel controle over je sound, echt heerlijk.

Zoals te horen in de bijlage!

Attachments

• dsil-sx500.zip
    815,2 KB · Bekeken: 82
Ik heb hem nu compleet...sx500 met adapter ebn doos en cartridge...mischien is 150 wel veel...doe maar 120 voor dat bedrag is ie te koop

Back