Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
Ik heb deze twee modules maar er zit geen 220 stekker aan maar een 5 pins din plug...wie weet hoe ik ze aan zet.?????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door etaoin
.
Origineel geplaatst door Chinetti
Dat is de adapter van de DK80.

) die bij de DX80 hoort, 2 van deze synths tegelijk van stroom voorzien. Dus één transformator zou voldoende moeten kunnen zijn.Volgens mij kan je met de voeding (transformator) die bij de DX80 hoort, 2 van deze synths tegelijk van stroom voorzien. Dus één transformator zou voldoende moeten kunnen zijn.
Verkopen zonder voeding zou ík voor die prijs níet doen.
Origineel geplaatst door etaoin
Nee hoor, dat is de adapter die bij mijn Suzuki SX500 zit. Het kan zijn dat dat dezelfde is, maar aangezien ik geen DK80 heb en wel een Suzuki, ben ik er vrij zeker van![]()
Toch is 't die van de DK80; de SX 500 heeft sowieso een Suzuki adapter (geen Siel) en maar één 'connection'. Ik weet niet hoe het bij de EX80 zit.

Jawel, maar dat is 't punt: ze zijn verschillend. Volgens mij is er bij een ac-ac adapter geen polariteit, maar als je op de foto van jouw adapter kijkt en op die van de SX500, dan zie je wel degelijk verschil in de aansluitingen: