Reaktor 5 en Sine Bank

Fred Momotenko

Nieuwkomer
Beste Reaktor fans,

Ik heb een probleem in de software tegengekomen en weet niet hoe ik deze op moet lossen:
De Sine Bank van Macro>Building Blocks heeft geen “A” (amplitude modulation) ingang wat in praktijk continue doorklinkt, zelfs als men de toets op de midi-controllers loslaat (het idee van ingedrukte sustain pedaal) En dat is logisch, want ik kan de Gate (MDI source van aan en uit) nergens op deze Sine Bank Module pluggen.

Kan iemand me helpen om dit op te lossen? Of misschien hoe ik aan deze module een amplitude modulation aan kan maken, zoals op een gewone OSC module.

De bedoeling is dat Sine Bank op dezelfde wijze gebuikt kan worden als een OSC.

Graag een reactie,
Met dank,

Fred

Hai Fred,

als je in de sinebank duikt en dan in de audio core cell dan kun je tussen de harmonics macro en de uitgang een VCA plaatsen (standard macro -> audio mix-amp -> VCA). Dan effe de A een ingang geven en je hebt een sinebank met lineaire amplitude control zoals de primary oscillators die ook hebben. Ik hoop dat dit is wat je bedoelde, veel succes ermee.

Frogger

Beste Frogger,

jij bent een meester!!

Ik heb je beschrijving gevolgd en nu heeft mijn Sine Bank een ingang voor de Gate. Deze s. bank wekt nu als een gewone OSC, ik kan `m met on & off commando’s aansturen.

Hartstikke bedank!
Groet,

Fred

Back