Supernova II keys op 2dehands

ik heb m germaild, maar hij wilde niet meer verkopen, alleen nog ruilen met een jv2080 met 6 expansieborden.

Nou, dat zal dan wel geregeld gaan worden. Fijne bak hoor (ik heb de rackversie), het klavier schijnt ook heel goed te zijn. Maar ja, geen plek en geen geld.

Origineel geplaatst door vinnieq
Nou, dat zal dan wel geregeld gaan worden. Fijne bak hoor (ik heb de rackversie), het klavier schijnt ook heel goed te zijn. Maar ja, geen plek en geen geld.

Ik vind het een superbak.

En volgens mij in een jv2080 met 6 expansions goedkoper dan 899?

Origineel geplaatst door vinnieq

Het toetsenbord van de II heeft een prettige aanslag, maar is vooral fijn wat betreft de (trouwens relatief lange) witte toetsen. De zwarte zijn nml. nogal sterk afgerond, waardoor in ieder geval mijn vingers er nogal vaak vanaf glijden. En daarvoor hoef ik niet eens snel proberen te spelen (dat kan ik trouwens ook niet).

Volgens mij een geintje...
(zie marktplaats: tk jv2080 met 6exp boards)

Waarom zou dat een geintje zijn.
Alles is te onderhandelen.wie zegt dat er geen geld aan te pas komt.
Ik veel wel vreemdere deals gelezen.

ik maakte wel een beetje een grapje.
af en toe snap ik de communicatie hier niet.
of het een goede deal zou zijn of niet, daar bemoei ik me niet mee. je heb trouwens gelijk, je ziet wel gekkere dingen. maar er stond een stukje naar beneden hier op het forum gewoon een supernova keyboard te koop, dacht ik. dan kan je toch gewoon de verkoper mailen.

er staan er meer trouwens hoor, je ziet iets te koop staan bij aangeboden en een dag later staat eht zelfde bij gevraagd. zit iemand dan neit op te letten of proberen ze er op een handige manier een buyer's market an te maken?!

maar goed, on topic maar weer.

Geeft helemaal niets:)
Ik had hem inderdaad kunnen mailen.maar ik heb er nooit zo'n haast mee.
Weet je .Ik ben geen handelaar.Maar er zijn nou eenmaal zo veel mooie synth's op de markt,dat ik ze het liefst allemaal wel een keer gehad en uitgeprobeerd wil hebben.
Maar na vanmiddag heb ik besloten toch maar even de rem er op te trekken.Die jv2080 had ik toch een beetje onderschat.Ik moet maar een keer tevreden zijn.
Ook al verzuip ik momenteel in de geluiden.:confused: .ik zie het maar als gunstig*D .

dont underestimate the power of a good 2080 ;)
vooral niet met 6!!! exp boards. :{

Back