Alesis Monitor one MKII probleem

vcf 1

Ingeburgerd
Mijn vraag is of er hier meer mensen zijn die problemen hebben of hebben gehad met hun Alesis Monitor One MKII speakers.

Bij mijn zijn afgelopen zondag mijn tweeters er allebei mee opgehouden, kosten € 55,- per stuk :(
Niet echt iets om vrolijk van te worden, had net een Virus C aangeschaft en tijdens het spelen hielden ze er dus mee op. Dat was pas echt een anti-climax!

Ik ben benieuwd of er dus meerdere mensen zijn die dit hebben meegemaakt en wat ze ermee gedaan hebben.

Als binnen 1 dag BEIDE tweeters ermee ophouden zou ik je aansluitingen even checken... Denk eerder dat er wat mis is met hoe je ze aangesloten hebt (of wat voor signaal je ze voert) dan dat ze er heel toevallig allebei dezelfde dag mee ophouden..

Maar als je wel die toevallige pech hebt is dat mooi naatje :(

Speakers zijn net buiten de garantie periode van 1 jaar. Ze hebben het dus al die tijd goed gedaan dus aan mijn aansluitingen zal het niet liggen.

Ik zelf zoek het probleem eerder bij mijn virus, ben het nog aan het uitzoeken.

Origineel geplaatst door vcf 1
Ik zelf zoek het probleem eerder bij mijn virus, ben het nog aan het uitzoeken.

Toch niet met een ander paar speakers hoop ik? :D
Stel je voor dat het probleem ECHT daar zit...

Nee niet met een ander paar speakers nee :)

Ik doe het nu via de hoofdtelefoon, zo kom ik er misschien wel achter of er ergens een hoge fluittoon ofzo inzit of in ieder geval iets wat mijn speakers niet leuk vonden :(

Back