++Techno trackie++

Hazes

Vind ik leuk
Heb dit vanmiddag gemaakt. Opnamekwaliteit is slecht (overstuurt hier en daar), maar bij voldoende positieve reacties komt er een remake :)

hier klikkuh

Hij komt een beetje zenuwachtig over, wel groovy of zo maar onrustig. Ohhh dat geluidje tete te tete te die af en toe door de filter omhoog gaat, erg lekker.

Voor de rest wel okemaar ook een beetje saai, mag wel iets meer in gebeuren.

Afmix kan ik je niks over zeggen, beluister het op een ingebouwde cpu box.:)

Sucses.

zow

Vind de kick niet erg geslaagd...ook niet wanneer de diepe layer erbij komt, klinkt niet echt als een punchy geheel. Verder wel leuk, maar mag hihattechnisch van mij wel wat meer gebeuren.

Ach ja, geef t een doorsmeerbeurt :p

een beetje ronder die kick denk ik idd.. voor de rest echt wel ok
de 'bubbels' zouden van mij wat afgewisseld mogen worden met iets anders
maar ik denk dat je deze met een zaal met 400 pillenslikkers prima op repeat kan zetten

Origineel geplaatst door Pjotr G
zow

Vind de kick niet erg geslaagd...ook niet wanneer de diepe layer erbij komt, klinkt niet echt als een punchy geheel. Verder wel leuk, maar mag hihattechnisch van mij wel wat meer gebeuren.

Ach ja, geef t een doorsmeerbeurt :p

ja idd... iets meer laag in die kick misschien... en wat variatie op de hihat... misschien ietsie pietsie reverb of een pinkie winkie delay op die hihat

maar verder zeker wel een vette track

Ik sluit me aan bij de eerdergenoemde kritiekpunten. Het geluidje dat er op 2:29 in komt zou ik weglaten, misschien wat subtiele strings/pads erbij. Ben benieuwd hoe versie 2 gaat worden,succes.

Zeker voor een versie 2 gaan. Ik vind het erg mooi klinken (zeker als ik mijn eigen probeersels als referentie gebruik :D)

Ik vind wel dat de beats prominenter mogen zijn. Het zit nu (voor mij) tussen een luistertrack (maar daarvoor te snel) en lekkere doormixopbouw plaat (maar net de beat te plat?). Wat ik van het vernieuwde 100%pure ken, zou dit er denk ik wel op passen.

:eureka: Misschien 2 versies maken een rustiger click variant (b-kant) en een meer dansvloer gerichte basskick variant (a-kant)

leuke geluiden, er zou wel nog een ietsje extra opvulling in mogen:)

de mix is nog ook niet je dat, maar dat is mss ook de schuld van de opnamekwaliteit

dank jullie wel voor het luisteren. Ik twijfel nog een beetje of ik versie twee zal gaan maken. Zal eens kijken hoeveel tijd ik daar voor heb de aankomende week.

Back