emergency room

Jolene

Ingeburgerd
hoi,

ik heb vandaag (met volle enthousiasme) nog een track afgewerkt. Hij is niet zo lang.. maar klinkt in mijn oren wel leuk.
Ik wou gewoon proberen een bepaalde sfeer neer te zetten.

Enjoy!

emergency room

Laatst gewijzigd:
je hebt tegen je zin een korte track gemaakt die ook niet bijzonder is
zo ga je niet veel commentaar krijgen denkik zo...
ik heb eerlijk gezegd geen zin om de moeite te doen om ernaar te luisteren

:walker:

desondanks is hij best goed :) Beetje Scandinavian techno achtig wat ik wel kan apprecieren. Doet me sterk denken aan "Roses" van Tobias Smidt.

:D hahaha, t'is goed, kzal het al veranderen.

Ik ken het nummer niet dat je zegt maar kzal het rap eens beluisteren. Bedankt voor de reactie!
*niets van te vinden =(

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Jolene
:D hahaha, t'is goed, kzal het al veranderen.

Ik ken het nummer niet dat je zegt maar kzal het rap eens beluisteren. Bedankt voor de reactie!
*niets van te vinden =(

nee dat dacht ik wel :biertje: .... ik dacht al... waar gaat die deze track zoeke. ik denk dat die enkel op vynil te vinden is. Op Scandinavia Records

ho! wacht e bekke! kheb em gevonden! ;)

je gaat naar deze link: http://www.bleep.com/?label=Scandinavia. Vervolgens type je "roses" in the search box et voila. daar kan je de mp3 beluisteren.

search result: OTHER TRACKS - 3 results
--> de tweede link.. de eerste Tobias Schmidt - Roses. dat paarse label moet je hebbe.. dus ni die zwarte hoes met die 3D text.. de andere

"The French Revolution Part I" dus...
een leuke plaat, spijtig dat ik die eens naast een hete stoof heb gelegd.. hij staat helemaal scheef ;{

Laatst gewijzigd:
hey,

bedankt voor de link, ik zal morgen eens luisteren. Voor het moment blijft hij staan op "bufferen" waarschijnlijk ergens een trage server.
Ik ben benieuwt wie "ik" fake - of hij mij ;)

nog eens merci ;) ik ga wat leren en dan gaan slapen !

bye

hey,

het liedje is wel zééér goed :) (van Tobias Schmidt hé)
helemaal mijn stijl: coole zang, chille muziek, beetje rare geluiden, ... misschien koop ik die plaat daar wel online. :)

heeft er verder nog iemand reacties ?

Back